تماس سيد حسن ‌خميني با سرمربي ‌پدرش خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تماس سيد حسن ‌خميني با سرمربي ‌پدرش

همايون بهزادي كه به تازگي از بيمارستان مرخص شده است گفت:« من تازه از بيمارستان مرخص شده ام.دو روز پيش بود كه سيد حسن خميني نوه امام(ره)با من تماس گرفت و حال من را پرسيد. او در امور فني توانايي بالايي دارد.يك چيز را هم به شما بگويم كه من ۳۰ سال پيش مربي حاج احمد آقا پدر ايشان بودم.آن زمان حاج احمد آقا در تيم من هافبك وسط بازي مي كرد.»

سر طلايي فوتبال ايران كه حال و روز چندان خوبي ندارد تصميم گرفته تا به دماوند مهاجرت كند.او مي گويد:«مي خواهم به خاطر بيماري ام به دماوند بروم.براي ريه ام بهتر است.دلم نمي خواهد اين حرف ها را كه مي زنم كسي ترحم كند.من نيازي به كسي ندارم و سرم هميشه بالا است.»
بهزادي در مورد پرسپوليس هم حرف مي زند و مي گويد:«امسال پرسپوليس خوب يارگيري كرده است.اميدورام با اضافه شدن سرمربي جديد هم آنها نتيجه بگيرند.من به اين پرسپوليس خيلي خوش بين هستم.»

به گزارش خبرآنلاین،همايون بهزادي ضمن تشكر از رويانيان درباره مدير عامل پرسپوليس مي گويد: «چند وقت پيش ايشان به عيادت من آمده بودند.كلي خوش و بش كرديم.ايشان وقتي مي خواستند با من خداحافظي كنند مي خواست دست من را ببوسد.اما من اجازه چنين كاري را به ايشان ندادم.من هم يكي دو سال ديگر بيشتر مهمان نيستم و مي روم پيش ناصر خان.اما واقعا ممنون رويانيان هستم كه به پيشكسوتان اهميت مي دهد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:سيد حسن ‌خميني,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تماس سيد حسن ‌خميني با سرمربي ‌پدرش

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)