ويسي:قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده به من تبريک گفتند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ويسي:قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده به من تبريک گفتند

به نقل از سايت باشگاه پيکان، عبدالله ويسي سرمربي پيکان پيروزي 2 بر صفر مقابل استقلال را نشانه مثبتي براي آينده مي‌داند. او معتقد است عيار بازيکناني که با وسواس آنها را انتخاب کرده حالا بيش از گذشته مشخص شده است. گفت و گوي سرمربي تيم پيکان را بخوانيد:

*چه شد که در ترکيه ناگهان حريف استقلال شديد؟

 

من دنبال يک حريف قدرتمند براي بازي تدارکاتي مي‌گشتم براي همين خودم شخصا به امير قلعه‌نويي زنگ زدم و تقاضاي يک بازي تدارکاتي کردم. اتفاقا ايشان قصد نداشتند در ترکيه با يک تيم ايراني بازي کنند اما به خاطر اينکه خود من تماس گرفتم لطف کردند و حاضر به انجام اين مسابقه شدند که بايد همين‌جا از ايشان تشکر کنم.

 

*علاوه بر نتيجه که حتما از آن راضي هستيد از کيفيت بازيکنان‌تان هم راضي بوديد.

 

ما بازي خيلي خوبي انجام داديم و فکر مي‌کنم خيلي خوب توانستيم تيم‌مان را محک بزنيم. احساس من اين است که استقلالي‌ها هم همين شرايط را داشتند. البته که شرايط و نتيجه براي ما راضي‌کننده‌تر بود.

 

*گويا در بازي مقابل تيم آذربايجاني هم نمايش خوبي داشتيد.

 

بله، آنجا هم بازي خوبي بود و جنگ و دعوا هم داشت. البته ترجيح دادم براي اينکه کسي مصدوم نشود بازي را نيمه‌تمام بگذاريم اما به هر حال کيفيت فني تيم راضي‌کننده بود.

 

*ممکن است جوان‌هاي شما به خاطر برد استقلال مغرور شوند؟

 

اين خطر هميشه بازيکنان جوان را تهديد مي‌کند اما مطمئن باشيد در تيمي که من سرمربي آن هستم هيچ‌کس مغرور نخواهد شد. اصلا ما کاري نکرديم بخواهيم مغرور شويم. بردن يک بازي دوستانه کار خيلي بزرگي نيست. ما قرار است در يک تورنمنت طولاني شرکت کنيم و اگر قرار به مغرور شدن در يک بازي باشد اصلا بهتر است وارد مسابقات نشويم.

 

*حتما در اين اردو به شناخت کافي از بازيکنان‌تان رسيده‌ايد.

 

من ماه‌هاست که آنها را مي‌شناسم و با ديد باز اين بازيکنان را جذب کردم. بنابراين روي توانايي‌هاي تک‌تک آنها شناخت کامل دارم. تنها نکته‌اي که باقي مانده بحث هماهنگي تاکتيکي است که بايد در همين مسابقات تدارکاتي به آن برسيم. من هيچ موقع با آبرو و حيثيت خود بازي نمي‌کنم تا چند بازيکن ناشناخته را به تيم آورده و چند ماهي را صرف کار با آنها کنم. من تيم منتخب ليگ يک را دارم. تمام آنها ستاره‌هاي تيم‌هاي خودشان بودند که حالا در پيکان دور هم جمع شده‌اند.

 

*گويا قلعه‌نويي بعد از بازي يک تبريک ويژه به شما گفته؟

 

بله، هم امير هم فتح‌الله‌زاده بابت داشتن اين بازيکنان خوب و باانگيزه به من تبريک گفتند. حتي حنيف و پژمان منتظري از من مي‌پرسيدند اين بازيکنان را از کجا پيدا مي‌کني. طبيعي است که همين حرف‌ها به من و بازيکنانم روحيه دوچندان مي‌دهد تا براي موفقيت بجنگيم.

 

*سوال آخر. آخرين بازي تدارکاتي شما در تهران مقابل نفت تهران است؟

 

نمي‌دانم به چه دليلي نفت تهران قرار بازي را که قبلا با هم فيکس کرده بوديم به هم زده است. من روي آن بازي برنامه‌ريزي کرده بودم به هر صورت بايد با يک تيم قدرتمند يک مسابقه تدارکاتي ديگر انجام دهيم اما حالا که نفت برنامه ما را به هم زده دقيقا نمي‌دانم که مقابل چه تيمي قرار خواهيم گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 18 تير 1391برچسب:ويسي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ويسي:قلعه‌نويي و فتح‌الله‌زاده به من تبريک گفتند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)