پروين خوش‌تيپ‌تر از ژوزه است! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پروين خوش‌تيپ‌تر از ژوزه است!

اکبر ميثاقيان پس از پيروزي تيمش در ديداري تدارکاتي برابر پرسپوليس ضمن بيان مطلب فوق گفت: اين پيروزي روحيه بازيکنانم را براي ديدار نخست‌مان در ليگ برتر مقابل استقلال در ورزشگاه آزادي بالاتر برد و قطعا نفرات جوان تيم آلومينيوم با روحيه و انگيزه بالاتري در آن بازي به ميدان مي‌روند.

وي با بيان اينکه نمي‌توان با تکيه بر اين پيروزي، قول برتري برابر استقلال را داد، اظهار داشت: بازي نخست در ورزشگاه آزادي برابر استقلال بسيار سخت است. تماشاگران بسياري هم به ورزشگاه خواهند آمد و اميدواريم بازي خوبي را ارائه کنيم که مردم از آن لذت ببرند. اگر در آن بازي ببريم خدا را شکر مي‌کنم و اگر هم باختيم بازهم خدا را شاکرم.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان اضافه کرد: مردم هرمزگان واقعا عاشق اين تيم هستند و روزي که تيم به ليگ برتر آمد و من را روي دست‌شان گرفتند، از علاقه زياد، داشتند گوشت تنم را مي‌کندند! اميدوارم اين تيم سال‌ها در ليگ برتر بماند و مردم هرمزگان از بازي‌هاي آن لذت ببرند.

وي در پاسخ به اين موضوع که خيلي‌ها آلومينيوم را مدعي سقوط مي‌دانند، تاکيد کرد: آنطور که شما مي‌گوييد اگر هفت تيم سقوط کنند، ما مدعي سقوط خواهيم بود. خواهش مي‌کنم با بيان اين مطالب به تيم آلومينيوم هرمزگان کم لطفي نکنيد زيرا ما مي‌خواهيم در ميانه جدول باشيم. بنده همه تلاشم را انجام مي‌دهم که آلومينيوم، ابومسلم فوتبال ايران شود.

ميثاقيان صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: خدا را شکر هميشه به قولم عمل کردم. پارسال گفتم اگر سنگ هم از آسمان بيايد، آلومينيوم ليگ برتري مي‌شود و امروز هم با توکل به خدا در راه سخت ليگ برتر قدم گذاشته‌ام. شما هم مطالب خوبي از تيم من در صورت کسب هر نتيجه‌‎اي مقابل استقلال بنويسيد و به جاي اينکه هر روز بنويسيد ميثاقيان بايد برود، از تيم حمايت کنيد.

وي با بيان اينکه داور بازي اين تيم برابر پرسپوليس 13 دقيقه وقت تلف شده اعلام کرد، در پاسخ به اين پرسش که "آيا مانوئل شبيه علي پروين است؟"، تصريح کرد: نه تنها مانوئل شباهتي به پروين ندارد بلکه پروين خوش‌تيپ‌تر از اين مربي پرتغالي است. ضمن اينکه من ايشان را نمي‌شناسم و ترجيح مي‌دهم در مورد تيم خود صحبت کنم.

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان ضمن يادآوري اين موضوع که در هر تيمي بوده منشا خير براي آن تيم شده است و اگر در تيمي موفق نبوده، خواست خدا بوده است، در پايان گفت: آلومينيوم تيمي خوب، جوان و دونده‌اي در اختيار دارد. البته تيم‌هايم هميشه برابر استقلال و پرسپوليس برنده نبوده است. اگر به هواداران پرسپوليس گفتم، استقلال را مي‌برم شوخي بود زيرا زور تيم ما به استقلال و پرسپوليس نمي‌رسد!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:اکبر ميثاقيان,سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پروين خوش‌تيپ‌تر از ژوزه است!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)