دوست دارم 23 تا گل بزنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دوست دارم 23 تا گل بزنم

90: توانستي اولين گلت را براي تراکتورسازي در يک ديدار دوستانه به ثمر برساني.

خدا را شکر که خيلي زود پايم به گلزني باز شد. اميدوارم در هفته‌هاي ابتدايي ليگ هم بتوانم خيلي زود گل بزنم. براي يک مهاجم تازه‌وارد به ثمر رساندن اولين گل خيلي مهم است، چرا که مي‌تواند تحت فشار روحي کمتري بازي‌ها را دنبال کند. البته با توجه به تجربه‌اي که در تيم‌هايي نظير سپاهان و استقلال در سطح اول ايران و آسيا داشته‌ام فشار کمتري را در تراکتورسازي حس خواهم کرد.

90: از انتخاب تراکتور چقدر راضي هستي؟

فکر مي‌کنم خداوند همچنان من را دوست دارد! چون که باعث شد دوباره به فوتبالم در يک تيم پرطرفدار ديگر ادامه دهم.

90: توني را چطور مربي‌اي مي‌بيني؟

ديدگاهش کاملا حرفه‌اي است. برخوردهاي خوبي هم با بازيکنان دارد. تمرينات بدنسازي متفاوتي را زيرنظر توني انجام داديم. تاکتيک‌هاي مدنظرش هم نوين است. او احتياج به زمان دارد تا سيستم دلخواه خود را در طول فصل پياده کند.

90: اردوي ترکيه چقدر به هماهنگي تيم‌تان کمک کرده؟

وقتي يک تيم بتواند طبق برنامه قبلي تمريناتش را دنبال کند، مي‌تواند به آنچه مدنظر کادرفني است، برسد. در اردوي ترکيه همين اتفاق براي ما بارها و بارها رخ داده است. همچنين با توجه به آن که توني اعتقاد دارد کارهاي ترکيبي تيم بايد با دقت هرچه تمامتر انجام شود قطعا خواهيم توانست حرف‌هاي زيادي براي گفتن در ليگ داشته باشيم.

90: تراکتور چقدر شانس قهرماني دارد؟

هدفمان همين است. اميدوارم اين اتفاق رخ دهد تا دل هواداران را شاد کنيم.

90: فکر مي‌کني چند گل در فصل آينده بزني؟

نمي‌دانم چقدر مي‌توانم در شادي مردم تبريز سهيم باشم اما مطمئن هستم که تلاش خود را براي اين کار خواهيم کرد. اگر با من باشد دوست دارم به تعداد رقم پشت پيراهنم که عدد 23 است، گل بزنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:سيد مهدي سيد صالحي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دوست دارم 23 تا گل بزنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)