خلعتبري: از اينكه به سپاهان ملحق شدم خوشحالم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

خلعتبري: از اينكه به سپاهان ملحق شدم خوشحالم

محمدرضا خلعتبري پس از پيوستنش به تيم فوتبال سپاهان در گفت و گويي با ايسنا، اظهار كرد: از اينكه دوباره به فوتبال ايران برگشتم و به تيم فوتبال سپاهان ملحق شده ام خوشحالم. پيشنهادات ديگري هم داشتم اما جدي ترين پيشنهادم كه پيگيرانه به دنبال قرارداد با من بود، باشگاه سپاهان بود.

وي افزود: سپاهان از قدرتمندترين تيم هاي فوتبال ايران است كه امسال در ليگ برتر بايد از عنوان قهرماني كه دوسال پي در پي بدست آورده دفاع كند. من نيز اميدوارم همراه با اين تيم قهرمان ليگ برتر شوم. همچنين با توجه به حضور سپاهان در مراحل پاياني ليگ قهرمانان آسيا اميدوارم با اين تيم بتوانم قهرمان آسيا شوم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:محمدرضا خلعتبري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    خلعتبري: از اينكه به سپاهان ملحق شدم خوشحالم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)