پيشنهاد تلفني دايي به مجيدي، جباري و خلعتبري خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پيشنهاد تلفني دايي به مجيدي، جباري و خلعتبري

90: اتفاقات باشگاه راه‌آهن طي 24 ساعت اخير شگفت‌انگيز و در فوتبال دنيا شايد کم‌نظير بوده است. اين که علي دايي به عنوان سرمربي راه‌آهن چند روز قبل به واسطه احتمال دريافت حکم سرمربيگري پرسپوليس به انصاري‌فرد و مالکان راه‌آهن براي ادامه همکاري با اين تيم پاسخ منفي مي‌دهد و سپس سرمربي پرسپوليس اعلام مي‌شود و نامي از دايي نيست و راه‌آهن فروخته مي‌شود و دايي پس از نااميدي از پرسپوليس به مالکان تازه‌وارد راه‌آهن لبيک مي‌گويد و در همين ميان انصاري‌فرد به عنوان مديرعامل انتخاب دوباره مي‌شود و با يک سرمربي پرتغالي به توافق مي‌رسد و به چند بازيکن زنگ مي‌زند براي همکاري و مي‌فهمد که بهمن دهقان (يار غار دايي) پيش‌تر با اين بازيکنان تماس گرفته و انصاري‌فرد شاکي مي‌شود و به دفتر مالک جديد مي‌رود و دايي را کنار مالک جديد مي‌بيند و در همان لحظه مالک جديد به او مي‌گويد بي‌خيال سرمربي پرتغالي شو، چون ما دايي را مي‌خواهيم سرمربي کنيم و انصاري‌فرد ناراحت مي‌شود و استعفا مي‌دهد.

نفسمان گرفت. اما اين اتفاقات آن‌قدر به سرعت و عجيب رخ داد و به قول دايي «کجاي دنيا اين اتفاقات مي‌افتد» که نتوانستيم حتي براي نفس‌گيري يک نقطه بين جملات بگذاريم. اما اين اتفاقات افتاده، انصاري‌فرد چه موفق، چه ناموفق، چه با کارنامه، چه بي‌کارنامه قرباني انتخاب دايي توسط خودش شد. مثل شهرياري صبا و حبيب کاشاني پرسپوليس. تمام اين نفرات خودشان دايي را به تيمشان بردند اما در نهايت مجبور شدند بروند تا او به حياتش ادامه دهد! بگذريم خبرها مهمتر از اين اتفاقاتي است که کمتر به چشم آمده يا بعضي‌ها نمي‌خواهند کمتر به چشم بيايد.

***

ديروز يک خبر جذاب گرفتيم مبني بر اين که علي دايي از طريق دوستان نزديک و هميشگي‌اش با چند بازيکن صاحب‌نام تماس گرفته است. راست و دروغش به گردن راوي، اما شنيديم که نزديکان دايي از طرف او با محمدرضا خلعتبري، فرهاد مجيدي و مجتبي جباري تماس گرفته‌اند و اين جمله را به صورت مشترک به آنها گفته‌اند: «سلام... علي‌آقا پيغام داده، داداش بيا راه‌آهن. همه چيز حله، خودم هم هستم. پول هم هست. فقط بگو چقدر مي‌گيري داداش»!!

اين که اين انتقال‌ها انجام مي‌شود يا نه و اين که با توجه به وضعيت مالي فوق‌العاده راه‌آهن به واسطه پول‌هايي که مالک جديد اين تيم (که اتفاقا علاقه زيادي به رسانه‌اي شدن دارد) ميسر مي‌شود يا نه، بر ما پوشيده است. اما گفتيم اين خبر را داشته باشيد تا اگر فردا روزي اين امر محقق شد نگوييد از 90 بعيد بود. همين!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 20 تير 1391برچسب:دايي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پيشنهاد تلفني دايي به مجيدي، جباري و خلعتبري

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)