استقلال يكي از مدعيان قهرماني ليگ است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

استقلال يكي از مدعيان قهرماني ليگ است

ميلاد ميداودي در پايان اردوي آمادگي تيم فوتبال استقلال تهران در تركيه روز چهارشنبه در گفت وگو با ايرنا با بيان اين مطلب گفت : با توجه به شرايط موجود در تيم استقلال تهران ، كادر فني و بازيكناني كه اين تيم در اختيار دارد ، تيم استقلال امسال نيز يكي از مدعيان كسب عنوان قهرماني در ليگ فوتبال باشگاه هاي برتر ايران و حتي باشگاه هاي آسيا خواهد بود.

اين مهاجم تيم استقلال تهران با اشاره به اردوي 10 روزه اين تيم در تركيه اظهارداشت : پيش از تشكيل اردو در تركيه ، سه هفته زير نظر كادر فني تمرينات بدنسازي را در تهران انجام داديم و در اردوي تركيه اين تمرينات را ادامه داديم و به كارهاي تاكتيكي نيز پرداختيم .

با گذشت اين مدت ، اكنون بازيكنان تيم استقلال به آمادگي مطلوب نزديك شده اند و تا آغاز ليگ و ديدار با تيم آلومينيوم هرمزگان در هفته اول ليگ به شرايط ايده آل خواهند رسيد.

ميداودي ، يكي از عوامل مهم در تشكيل اردوي آمادگي تيم استقلال تهران در تركيه را انجام بازي هاي تداركاتي با تيم هاي قدرتمند عنوان كرد و گفت : در طول برگزاري اردو در تركيه سه ديدار تداركاتي با تيم هاي خوب انجام داديم و كادر فني نيز به هدف خود از برگزاري اين ديدارها كه شناخت نقاط ضعف و قوت تيم بود دست يافت.

وي كه در ديدار با تيم الازيگ اسپور تركيه ، دو گل از چهار گل اين تيم را به ثمر رساند ، اظهارداشت : به ثمر رساندن گل ، يك كار جمعي در فوتبال است و من نيز تنها وظيفه خود را در زمين اجرا كردم .

تيم فوتبال استقلال تهران كه اردوي آمادگي خود را در تركيه داير كرده است، در سومين و آخرين ديدار تداركاتي خود در اين كشور مقابل تيم الازيگ اسپور تركيه به برتري رسيد.

در اين ديدار كه سه شنبه شب برگزار شد، تيم استقلال تهران با نتيجه 4 بر 2 حريف خود را شكست داد.

ميلاد ميداودي دو گل و خسرو حيدري و آرش برهاني هر كدام يك گل براي تيم استقلال به ثمر رساندند.

تيم استقلال تهران در دو ديدار قبلي با نتيجه 7 بر صفر از سد يك تيم از كامرون گذشت و با نتيجه 2 بر صفر بازي را به تيم پيكان تهران واگذار كرد.

آبي پوشان تيم استقلال تهران كه اردوي آمادگي خود را از هفته گذشته در تركيه داير كرده اند، چهارشنبه شب به تهران باز خواهند گشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    استقلال يكي از مدعيان قهرماني ليگ است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)