میثاقیان: کار دایی جای تاسف دارد/ از او توقع نداشتم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

میثاقیان: کار دایی جای تاسف دارد/ از او توقع نداشتم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه آلومینیوم هرمزگان، اکبر میثاقیان شب گذشته با مراجعه به هیئت فوتبال قرارداد خود را تیم آلومینیوم هرمزگان به ثبت رساند تا یک فصل دیگر هدایت این تیم را بپذیرد.

میثاقیان سپس در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با وجود تمام مشکلات و سختی ها توانستیم با همت بازیکنان و تلاش مسئولان باشگاه و شخص استاندار هرمزگان تیم آلومینیوم را به لیگ برتر برسانم و آرزوی مردم استان هرمزگان را که حضور در سطح اول فوتبال کشور بود را به حقیقت تبدیل کنم.

وی با بیان اینکه حضور در لیگ برتر ساز و کاری متفاوت با لیگ یک می خواهد، اضافه کرد: لیگ برتر جای هیچگونه اشتباه و سهل انگاری نیست و باید با تمامی توان و با کمترین اشتباه به مصاف حریفانی رفت که بسیار آماده بوده و از تک تک فرصت ها بهره لازم را می برند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص بازار نقل و انتقالات این فصل اظهار داشت: دست روی هر بازیکنی می گذاشتیم رقمی بیش از 800 میلیون درخواست می کرد و از آنجا که باشگاه آلومینیوم توان پرداخت چنین پول هایی را ندارد با جذب بازیکنان با انگیزه و جوان تیمی را جمع کرده ام که امیدوارم بتواند مایه افتخار مردم هرمزگان باشد.

میثاقیان شرایط تیمش را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: دو هفته از آغاز تمرینات آلومینیوم می گذرد و بازیکنان در حال پشت سرگذاشتن دوران بدنسازی هستند و امیدوارم بتوانند در آغاز لیگ برتر مسابقات زیبایی را از خود به نمایش بگذارند هرچند کار بسیار دشوار و تیمی مانند آلومینیوم که برای نخستین بار طعم حضور در لیگ برتر را می چشد، سعی در تجربه اندوزی و بقا در این لیگ دشوار دارد.

وی با اشاره به حضور ناگهانی بدنساز تیم آلومینیوم هرمزگان در تمرینات تیم راه آهن، خاطرنشان کرد: از مولایی توقع چنین رفتاری را نداشتم زیرا بنده او را از پیست دوومیدانی به سمت بدنسازی فوتبال آوردم و زیر دست خودم در ابومسلم به عنوان بدنساز فوتبال معرفی شد!

میثاقیان ادامه داد: این حرکت که وی صبح پرواز (20 تیر) تلفنش را خاموش کرده و بدون اطلاع در تمرینات راه آهن حاضر و در کمال تعجب دایی که به عنوان یک اسطوره همه از او یاد می کنند حاضر به همکاری با شخصی می شود که با باشگاه آلومینیوم قرارداد دارد، جای تاسف دارد و از علی دایی چنین توقعی نداشتم!

وی همچنین در خصوص پیروزی برابر تیم پرسپولیس اظهار داشت: بازی برابر سرخپوشان پایتخت دیداری تدارکاتی بوده و هر دو تیم در شرایط بدنسازی قرار داشته و بدن ها سنگین بود و نمی توان روی این پیروزی حساب باز کرد اما از عملکرد شاگردانم در دیدارهای تدارکاتی رضایت کامل دارم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در پایان گفت: شرایط برای تیم آلومینیوم دشوار بوده و برای موفقیت تیم به حمایت تمامی مسئولان استان، هواداران و اصحاب رسانه نیازمندیم و امیدوارم در این راه پر پیچ و خم بتوانیم سربلند بیرون بیاییم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:میثاقیان,دایی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    میثاقیان: کار دایی جای تاسف دارد/ از او توقع نداشتم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)