حاصل بازگشت هافبک خبرساز به جمع پسران آبی پایتخت خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حاصل بازگشت هافبک خبرساز به جمع پسران آبی پایتخت

گروه ورزش - مجتبي جباري امروز يا فردا قراردادش را با استقلال تمديد مي‌كند.این خبر را امير قلعه‌نويي دیروز در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال در اردوی ترکیه داد تا مشخص شود امیر قلعه نویی با وجود ژست‌های نظم گرایی در برابر جباری عقب نشینی کرد تا این بازیکن در فصل جدید به تیم او کمک کند.

به گزارش رجانیوز، سرمربی تیم فوتبال استقلال در این خصوص مدعی شد: «من و فتح‌ا...‌زاده دوست نداريم جباري از استقلال برود!»شاید پس از این اظهارنظر این پرسش برای منتقدان امیر قلعه نویی به وجود آید که چرا وی در برابر جباری این گونه رفتار کرد و به نوعی به وی امتیاز داد تا وی در استقلال بماند؛ امير قلعه‌نويي مي‌داند مجتبي جباري بازيكن متفاوتي است و حضورش تا چه اندازه مي‌تواند براي استقلال و خودش مفيد باشد.

امير قلعه‌نويي عقب‌نشيني مقابل مجتبي جباري را از مدت‌ها پيش آغاز كرده بود. او جسته و گريخته به تاثيرگذاري جباري اشاره مي‌كرد تا جاده را براي بازگرداندن اين بازيكن هموار كند. اين سياست خلاف آن چيزي بود كه پيش‌تر وعده داده مي‌شد. در تمام دوراني كه جباري زير نظر مرفاوي و مظلومي كار مي‌كرد دوستان قلعه‌نويي به‌واسطه بي‌نظمي‌هاي اين بازيكن مدعي مي‌شدند كه اگر اين مربي در راس كار بود بدون ترديد برخوردي جدي با مجتبي انجام مي‌داد اما امروز سياست قلعه‌نويي با ادعاهاي دوستانش كاملا در تضاد است.

اينكه اگر قلعه‌نويي بود با جباري چنين مي‌كرد و چنان حتي به سوي سكوها نيز كشيده شده بود و تعدادي از ليدرهاي استقلال نيز همواره با حضور روي سكوها مي‌كوشيدند اين تفكرات را تسري ببخشند. با جذب دوباره جباري در شرايطي كه وي حتي يك جلسه هم با استقلال تمرين نكرده اين سوال به‌وجود مي‌آيد كه آيا اين همان اميرقلعه‌نويي است كه دوستدارانش وعده مي‌دادند يا او نيز براساس نيازهاي يوميه خود سياست‌هاي رفتاري‌اش را تغيير مي‌دهد؟!

امير قلعه‌نويي اخيرا تعريف و تمجيدهاي بسياري از جباري كرده است. او مي‌داند اين بازيكن به‌شدت به دردش مي‌خورد. در واقع امير نيز نتيجه را فداي برقراري نظم و انضباطي مي‌‌كند كه پيش‌تر وعده داده مي‌شد. البته اين بازيكن فصل قبل از نخستين روز در تمرين‌هاي بدنسازي حاضر بود و كنار ساير بازيكنان تمرين مي‌‌كرد.
ماحصل اين تمرين‌ها بازي‌هاي خوبي بود كه از جباري در نيم‌فصل نخست ليگ برتر و بازي‌هاي پيش‌مقدماتي تيم ملي براي حضور در جام جهاني مي‌ديديم. حال اينكه جباري امروز كه حتي يك جلسه هم با ساير هم‌تيمي‌هايش تمرين نكرده چه سرنوشتي داشته باشد مشخص نيست!

تجربه نشان مي‌دهد هرگاه جباري در تمرين‌هاي بدنسازي پيش‌فصل شركت نمي‌كند حتي با پارگي رباط نيز روبرو مي‌شود ولو اگر به قول امير قلعه‌نويي مجتبي برخلاف خيلي‌ها كه دنبال تفريح و خوشگذراني هستند برود و هر روز نيز تمرين‌هاي جداگانه‌اي را با مربي بدنسازش انجام دهد. البته براي اينكه باشگاه و شخص قلعه‌نويي زير سوال نروند اعلام شده شرط و شروط‌هايي مقابل جباري گذاشته شده است.

براي مثال تا نيمي از مبلغ قرارداد 650 ميليوني مجتبي به‌خاطر بي‌انضباطي احتمالي مي‌تواند كم بشود اما در حقيقت آن كسي كه شرط و شروط را پذيرفته‌ است جباري نيست و اين امير قلعه‌نويي و باشگاه استقلال هستند كه به‌طور محسوس شرط جباري را مبني بر حضور نيافتن در تمرين‌ها پذيرفته‌اند.

اساسا منظور از حضور در تمرين‌ها نحوه آمادگي نيست. امروز ديگر بازيكنان استقلال مي‌توانند بر خود اين حق را قايل باشند كه به خاطر غيبت‌هاي جباري در تمرين‌هاي پرفشار پيش فصل كه نيمي از آن در تركيه انجام شد از باشگاه و حتي اعضاي كادر فني سوال‌هايي را بپرسند.

آيا با اين اقدام ميان جباري و ديگر بازيكنان فرق گذاشته نشده است؟ آيا نبايد جباري به احترام ساير همبازي‌هايش در تمرين‌ها شركت كند؟ همانطور كه گفتيم هدف از حضور در تمرين‌ها تنها و تنها آمادگي بدني و ذهني نيست. از جنبه‌هاي ديگر نيز مي‌توان اين بي‌توجهي را مورد ارزيابي و تحليل قرار داد و همانطور كه گفتيم با نيامدن جباري به تمرين‌هاي پيش‌فصل به همه بازيكنان بي‌احترامي شده و اقتدار قلعه‌‌نويي نيز زير سوال رفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:مجتبي جباري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حاصل بازگشت هافبک خبرساز به جمع پسران آبی پایتخت

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)