جانوآريو :به هيچ عنوان حاضر نيستم يک نيم فصل بيرون بنشينم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

جانوآريو :به هيچ عنوان حاضر نيستم يک نيم فصل بيرون بنشينم

مهر -  فابيو جانواريو هافبک فصل گذشته سپاهان با قراردادي يک ساله به تيم فوتبال استقلال پيوست.

* گفته مي شود طبق اين قرارداد شما مي توانيد بعد از نيم فصل اول براي استقلال بازي کنيد. آيا اين موضوع درست است؟
- فابيو جانوآريو قراردادي که من امضا کردم يکساله بود. آقاي فتح الله زاده در اين مورد چيزي به من نگفت. هنوز قراردادم را در هيات فوتبال ثبت نکرده ام، به هيچ عنوان حاضر نيستم يک نيم فصل بيرون بنشينم.

* قراردادت چند ساله است و رقم آن چقدر است؟
- قراردادم يکساله است اما ترجيح مي دهم رقم آن را نگويم.

* استقلال احتمالا جباري را هم به خدمت مي گيرد و خط هافبک اين تيم ترافيک سنگيني پيدا مي کند، به نيمکت نشيني در اين تيم فکر کرده اي؟
- من تمام بازيکنان استقلال را مي شناسم و رابطه خوبي با آنها دارم. همه ما مي توانيم در کنار هم بازي کنيم. تمام تلاشم را در تمرينات مي کنم که در ترکيب اصلي تيم به ميدان بروم.

* از اينکه دوباره با قلعه نويي همکاري مي کنيد چه احساسي داريد؟
- خوشحالم که مي توانم بار ديگر با او کار کنم. ما رابطه بسيار خوبي با هم داريم. قلعه نويي مربي بسيار بزرگي است. من دوبار با استقلالي که او هدايت آن را بر عهده داشت به عنوان قهرماني ليگ رسيده ام.

* 80 ميليون از استقلال طلبکار بوديد، آيا اين پول را از فتح الله زاده گرفتيد؟
- توافق کرديم که اين رقم به رقم قرارداد جديدم اضافه شود و با هم آن را به من بپردازند.

* استقلال در اين فصل در ليگ برتر ايران و ليگ قهرمانان آسيا چه نتيجه اي خواهد گرفت؟
- استقلال تيم بسيار خوبي است و بازيکنان خوبي هم در اختيار دارد و در فصل نقل و انتقالات جذب کرده است. مطمئنا با حضور قلعه نويي هم در ليگ نتيجه بسيار خوبي خواهيم گرفت و هم در آسيا مي توانيم انتظارات هواداران را برآورده کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:فابيو جانواريو,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    جانوآريو :به هيچ عنوان حاضر نيستم يک نيم فصل بيرون بنشينم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)