سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا افزايش مي يابد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا افزايش مي يابد

علي كفاشيان روزچهارشنبه درحاشيه مجمع هيات فوتبال استان خراسان شمالي به خبرنگاران افزود: ما اسناد و مدارك را براي كسب سهميه به كنفدراسيون فوتبال آسيا ارسال كرده ايم و هفته آينده مشخص خواهد شدكه چه تعداد سهميه براي كشورمان در نظر گرفته شده است.

وي گفت: در گذشته چهار سهميه ‌براي ايران در نظر گرفته شده بود كه يكي از سهميه ها به علت ارايه نشدن اسناد و مدارك به اي اف سي، حذف شد.

وي افزود: پيش بيني مي شود كنفدراسيون فوتبال آسيا در اين دوره سهميه ايران را افزايش دهد و ما از جمله كشورهاي داراي بيشترين سهميه باشيم.

كفاشيان گفت: اين فدراسيون از كادر فني كنوني تيم ملي فوتبال تا رسيدن به جام جهاني 2014 برزيل حمايت خواهد كرد.

وي در باره پيش بيني خود از نتيجه تيم ملي ايران در جام جهاني گفت:مشاهده دو بازي تيم ملي، پيش بيني در مورد حضور تيم ما درجام جهاني را مشكل كرده است.

وي با اشاره به تصميم فدراسيون براي حذف جام حذفي فوتبال در سال جاري افزود: اين تصميم براي حضور پرقدرت تيم ملي كشور در جام جهاني گرفته شده است تا زمان بيشتري براي حضور بازيكنان در تيم ملي ايجاد شود.

وي گفت: البته تصميم بر حذف جام حذفي فوتبال تنها براي يك سال است و تصميم نهايي مبني براينكه آيا مي توان برگزاري جام حذفي را به كلي از تقويم فدراسيون فوتبال ايران حذف كرد، در هفته آينده اعلام مي شود.

كفاشيان گفت: فدراسيون فوتبال برنامه ريزي كرده تا از همه ظرفيت ها براي حضور قدرتمند تيم ملي در جام جهاني استفاده كند، زيرا حضور تيم ملي ايران در اين رقابت ها به نفع كشور است.

رييس فدراسيون فوتبال در خصوص حضور بانوان فوتباليست ايراني باحجاب اسلامي در رقابت هاي بين المللي گفت: دو سال قبل ما درخواست خود را در اين خصوص به فيفاداديم كه اين پيشنهاد مورد پذيرش قرار گرفت واين موفقيتي براي ما بود.

كفاشيان در خصوص مبالغ بالاي قرارداد بازيكنان فوتبال گفت : براساس اسناد موجود در ثبت قرارداد بازيكنان مشكلي وجود ندارد ولي از مصاحبه ها شنيده مي شود كه بالاتر از مبلغ قرارداد به بازيكنان پرداخت شده و فدراسيون به سازمان ليگ اخطار داده است تا اظهارنامه پر كنند و در چهارچوب سقف تعيين شده در ليگ حركت كنند.

وي گفت: با وجود اين، اگر مبلغ قرارداد بازيكنان از سقف تعيين شده بالاتر باشد، بسته به نوع خلاف با بازيكن و باشگاه هاي متخلف برخورد قانوني خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:علي كفاشيان,ليگ قهرمانان آسيا,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا افزايش مي يابد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)