با اجازه سازمان ليگ شماره 99 را مي‌پوشم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

با اجازه سازمان ليگ شماره 99 را مي‌پوشم

90: بالاخره تيم فصل آينده خلعتبري هم مشخص شد و اين ملي‌پوش ريزنقش امروز قراردادش را با سپاهان به ثبت مي‌رساند تا در اين فصل پيراهن زردپوشان اصفهاني را بر تن كند. محمدرضا در الغرافه قطر و همچنين الوصل امارات نيز تجربه پوشيدن پيراهن زرد را داشته است. با خلعتبري گفت‌وگوي تازه‌اي انجام داديم كه در زير مي‌خوانيد؛
90: الان اصفهان هستي و تقريبا بايد تو را سپاهاني بدانيم؟
بله! شب گذشته وارد اصفهان شدم و قرار است صبح امروز قراردادم را امضا كنم. البته توافقات كامل صورت گرفته و اگر اتفاق خاصي رخ ندهد فصل آينده سپاهاني خواهم شد.
90: چرا سپاهان را انتخاب كردي؟
سپاهان در فوتبال ايران تيم بزرگي است با توجه به اين‌كه چند سال در ذوب‌آهن اصفهان بازي كرده‌ام با جو فوتبال اصفهان آشنا هستم.من خيلي دوست دارم با سپاهان قهرمان ليگ قهرمانان آسيا شوم. اين تيم شرايط خوبي براي كسب اين افتخار را دارد. ضمن اين‌كه دوستان خوب من هم به سپاهان رفته بودند و اين عامل هم در سپاهاني شدن من بي‌تاثير نيست.
90: اگر از ذوب‌آهن پيشنهاد داشتي، مي‌رفتي؟
شايد اگر پيشنهاد خوبي از ذوب‌آهن داشتم به اين تيم مي‌رفتم، ولي شرايط مالي اين باشگاه چندان مناسب نيست.
90: فكر نمي‌كني با اين انتخاب هواداران ذوب‌آهن ناراحت شده باشند؟
من احترام خاصي براي آنها قائل هستم. اما فوتبال حرفه‌اي شده است و من حق انتخاب دارم هواداران ذوب‌آهن خيلي خوب مي‌دانند كه من هيچ وقت براي اين تيم كم نگذاشته‌ام و هنوز هم ذوب‌آهن را دوست دارم، اما بعيد مي‌دانم ديگر آن ذوب‌آهن با اقتدار را كه نايب قهرمان آسيا شد، ببينيم.
90: با آمدن طالبي، احمدي، صادقي و شما به سپاهان، باند ذوبي‌ها را در سپاهان كامل كرديد؟
(باخنده) باند؟! واقعا اين حرف‌ها مسخره است، من هيچ وقت در هيچ باندي نبوده‌ام و در هر تيمي بازي كرده‌ام با تمام وجودم در خدمت آن تيم بوده‌ام. بازيكناني مثل صادقي، طالبي و احمدي هم هيچ وقت براي ذوب‌آهن كم نگذاشته‌اند، ذوب‌آهن در فصل گذشته به نظر من بهترين نتيجه ممكن را كسب كرد.
90: چرا؟
هر تيم ديگري با اين مشكلات و بحران مواجه بود، سقوط مي‌كرد، اما بچه‌هاي ذوب‌آهن با تمام وجودشان بازي مي‌كردند مقام ششم براي اين تيم مثل قهرماني است.
90: شنيده مي‌شود رقم قرارداد شما يك ميليارد و هفتصد ميليون تومان است؟
اين مبلغ اصلا صحت ندارد و همه مي‌توانند رقم قرارداد من را ببينند. من بازيكن تيم‌ملي هستم و مطمئنا يكسري امتيازها براي ملي‌پوشان در نظر گرفته مي‌شود! از طرفي هر بازيكني شرايط خاص خودش را دارد و مبلغ قراردادها متفاوت است.
90: ظاهرا گفتي شماره 9 را مي‌خواهي؟
من گفتم دوست دارم شماره 9 را بپوشم و اگر اين شماره را كسي برداشته بود، شماره ديگري مي‌پوشم، چرا كه نمي‌توانم شماره 9 را به زور از تن كسي بيرون بياورم.
90: پس چه شماره‌اي را مي‌پوشي؟
شماره براي من مهم نيست و شماره‌ها نيستند كه بازي مي‌كنند، اگر سازمان ليگ اجازه دهد شماره 99 را مي‌پوشم چون اين شماره را هم دوست دارم.
90: راستي جدايي تو از الوصل خيلي عجيب بود چرا كه فصل خيلي خوبي را با الوصل داشتي؟
به هرحال فوتبال همين است، گرچه ديه‌گو مارادونا خيلي دوست داشت من بمانم و تمديد كنم و هنوز هم مرا مي‌خواهد، اما مسئولان اين باشگاه تمايلي براي تمديد قرارداد من نداشتند.
90: قطعا در اين مدت از مارادونا چيزهاي زيادي ياد گرفته‌اي درست است؟
بله! واقعا باعث افتخار بود كه شاگرد مارادونا باشم. ديه‌گو انسان بزرگي است و من شخصيت او را خيلي دوست دارم. اميدوارم دوباره تجربه كار كردن با ديه‌گو را داشته باشم.
90: راستي حقيقت دارد اماراتي‌ها به خاطر مسائل سياسي نمي‌خواهند بازيكن ايراني به خدمت بگيرند؟
نمي‌دانم، من در جريان اين مسئله نيستم!
90: استقلالي‌ها و حتي پرسپوليسي‌ها هم ناراحت شدند كه تو به سپاهان رفتي؟
در اين مورد بعدا صحبت مي‌كنم، ابتدا بگذاريد قراردادم با سپاهان به ثبت برسد و سپس در اين مورد حرف مي‌زنم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:خلعتبري ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    با اجازه سازمان ليگ شماره 99 را مي‌پوشم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)