وقتي رويانيان و فتح‌اله‌زاده شو اجرا مي‌كردند با خلعتبري بستيم! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

وقتي رويانيان و فتح‌اله‌زاده شو اجرا مي‌كردند با خلعتبري بستيم!

خوروش در جمع خبرنگاران درباره محمدرضا خلعتبري و حاشيه هاي پيرامون اين بازيكن اظهار كرد: فاكتور انتخاب بازيكن براي ما مسائل شخصيتي است. در 7- 8 سال گذشته بازيكنان ما هيچ حاشيه‌اي نداشتند،. خلعتبري بازيكني استثنايي، خلاق و حساس است و بازيكني است كه هميشه روي تيمش تعصب دارد.

وي ادامه داد: خلعتبري يكسال در خارج از ايران بازي كرده و الان بازيكني بين المللي است. او زير سايه مارادونا حرفه‌اي نيز شده است. مطمئن باشيد امسال اين مسائل را نخواهيم داشت. ضمن اينكه او با مربي بزرگي مثل كرانچار كار مي كند.

سرپرست سپاهان در توضيح پرونده السد قطر و سزار افزود: در خصوص پرونده السد ما شكايت كرديم و در نهايت يك راي نيز به نفع سپاهان داده شد و در نهايت آن پرونده مختومه اعلام شد. درباره سزار بايد بگويم ما قرارداد محكمي با آن داريم و او نمي تواند قرارداد را يكطرفه فسخ كند. باشگاه النصر نيز اين حاشيه را ايجاد كرد كه با سزار قرارداد بسته است. شب گذشته باشگاه برزيلي كه قبلا سزار در آن بازي مي كرده به ما ايميلي زده كه بسيار خنده دار است و نيامدن سزار را به اين موضوع نسبت داد كه به دليل اينكه آمريكا و انگليس قرار است به ايران حمله كنند اين بازيكن شرايط را در ايران مثبت نمي‌بيند. دليل ديگرش اين بود كه چون جانواريو اخراج شده و همه بازيكنان فارسي صحبت مي‌كنند برايش مشكل است كه به سپاهان بيايد و بهانه هاي ديگر. اما باشگاه النصر از ما شماره حساب خواسته تا پولي را به حساب باشگاه بريزد. اينكه باشگاه قبول مي‌كند يا نه هنوز مشخص نيست، اما اگر باشگاه قبول كند سعي مي‌كنيم پول زيادي را از النصر بگيريم.

خوروش در پاسخ به اين سوال كه شما و آقاي رحيمي تناقض گويي‌هاي زيادي داريد افزود: شايد دليل تناقض گويي ها اين باشد كه ما علت‌ها را زياد نمي‌بينيم اما از اين به بعد سعي مي‌كنيم با يكديگر هماهنگ باشيم. وي درباره اينكه گفته مي شود قرارداد خلعتبري يك ميليارد و 400 ميليون است يادآور شد: اگر مسئولي به اين سوال جواب صحيح داد كه با بازيكنش چه قراردادي را بسته من نيز جواب سوال شما را مي دهم.

سرپرست سپاهان در پاسخ به اين اظهارنظر كه رويانيان علنا اعلام مي كند كه تيم پرسپوليس سقف را رعايت نكرده، چرا فدراسيون صحبت از اين مي كند كه رويانيان اشتباه كرده و اين تيم سقف قرارداد را رعايت كرده عنوان كرد چون اين آقا تافته جدا بافته است و علنا پيشنهاد يك ميليارد و 300 ميليوني را عنوان مي‌كند ولي اگر ما اين صحبت‌ها را اعلام كنيم درگيري با فدراسيون ايجاد مي شود و اگر رحيمي اعلام كند كه سپاهان سقف را رعايت نكرده از كارش بركنار خواهد شد.

وي ادامه داد: زماني كه رويانيان و فتح الله زاده شو اجرا مي كردند كه چه تيمي قدرت يارگيري بهتري دارد ما در دوبي در حال مذاكره با خلعتبري بوديم و با اين بازيكن به توافق رسيديم. البته اين مسائل امروز شروع نشده و هميشه نيز بوده است و ما نيز مثل هميشه جوابشان را در زمين مي دهيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:رويانيان,فتح‌اله‌زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    وقتي رويانيان و فتح‌اله‌زاده شو اجرا مي‌كردند با خلعتبري بستيم!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)