تيکي تاکا در تمرين امروز پرسپوليس خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تيکي تاکا در تمرين امروز پرسپوليس

روز سوم تمرين‌هاي مانوئل براي بازيکنان پرسپوليس روزي متفاوت از ساير تمرين‌ها بود. مانوئل تاکيد داشت بازيکنان در فضاي محدود فوتبال دستگرمي مدام به همديگر پاس بدهند و سرعت پاس‌ها و تعداد پاس‌هاي‌شان را زياد کنند.

در آن جلسه تمريني کار تا جايي شدت يافت که بازيکنان بعد از پايان تمرين به شوخي به يکديگر مي‌گفتند: «امروز بارسلونا شده بوديم».

اين اصرار مانوئل در روزهاي بعد هم ادامه داشت و پيرمرد پرتغالي اصرار داشت هر تيم در فوتبال دستگرمي حداقل 45 پاس تا رسيدن به دروازه بدهد. ژوزه به بازيکنانش مي‌گفت نمي‌خواهد داخل محوطه جريمه حريف شويد و فقط پاس بدهيد. وي بعضا سوسا و نوري را از ارسال پاس به جلو منع مي‌کرد و خواستار گردش سريع توپ در زمين بود.

اين اتفاق در ديدار تدارکاتي با آلومينيوم هم تکرار شد و پرسپوليسي‌ها در پاسکاري سريع فوق‌العاده کار کردند. سرخپوشان در بازي عصر دوشنبه بيشتر از 80 درصد مالکيت توپ را در اختيار داشتند اما در مجموع 7 موقعيت گل به دست آوردند که 3 تاي آن روي ضربات ايستگاهي بود و يکي از آنها هم با پاس به جلوي کيا، پريدن قاضي از روي توپ و ضربه نهايي انصاري‌فرد گل شد. با تمام اين برتري‌ها - هر چند با اشتباهات گردان و تغييرات زياد در ترکيب - پرسپوليس به تيم ميثاقيان باخت تا مالکيت زياد سرخ‌ها بر توپ به چشم نيايد.

با اين حال به نظر مي‌رسد ژوزه پرتغالي شيفته مالکيت توپ و سيستم بازي اسپانيا باشد حتي اگر حفظ توپ منجر به خلق موقعيت نباشد. بايد ديد مانوئل تا کجا روي اين تاکتيک اصرار مي‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:تيکي تاکا,تمرين پرسپوليس,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تيکي تاکا در تمرين امروز پرسپوليس

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)