کاظميان:بداخلاق تر از ژوزه را هم ديده ام خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

کاظميان:بداخلاق تر از ژوزه را هم ديده ام

جواد کاظميان درباره دو بازي تدارکاتي اين تيم پيش از آغاز اين فصل مقابل آلومينيوم هرمزگان و صباي قم که با شکست سرخپوشان همراه بوده گفت: «بدن‌هاي ما هنوز تحت تاثير تمرين‌هاي سنگين دوران بدنسازي است و کمي طول مي‌کشد که به آمادگي لازم دست پيدا کنيم.»

وي ادامه داد: «البته ما مقابل آلومينيوم خوب بازي کرديم. آنها زور نداشتند به ما گل بزنند و ما روي دو اشتباه خودمان گل خورديم. طبيعي است تا زماني که به آمادگي کامل برسيم، ممکن است اين نتايج در بازي‌هاي تدارکاتي رخ دهد اما من اميدوارم اگر قرار است شکستي در کار باشد براي بازي‌هاي دوستانه باشد و در ليگ تنها پيروز شويم.»

کاظميان درباره شرايط خودش و رقابتي که ميان مهاجمان پرسپوليس در فصل جديد وجود دارد، گفت: «امسال انگيزه زيادي دارم و در بازي مقابل آلومينيوم هم با وجود اينکه 20 دقيقه بيشتر در زمين نبودم اما تلاش زيادي کردم. سعي مي‌کنم امسال عملکرد خوبي داشته باشم.»

مهاجم پرسپوليس در ادامه درباره تجربه کار کردن با مانوئل ژوزه گفت: «ژوزه مربي جدي و خوبي است. او از لحاظ تاکتيکي خيلي سختگير است و تاکيد دارد که حتما درون زمين بازي تاکتيکي انجام دهيم که اين کمي کار را سخت مي‌کند اما طبيعت فوتبال است و بايد با آن کنار بياييم.»

کاظميان همچنين در پاسخ به اين سوال که گفته مي‌شود ژوزه کمي بداخلاق است گفت: «خير، اصلا اينطور نيست. من شخصا با مربيان بداخلاق‌تر از ژوزه هم کار کرده‌ام و تا به حال نديده‌ام که اين مربي از اين اخلاق‌ها داشته باشد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:جواد کاظميان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    کاظميان:بداخلاق تر از ژوزه را هم ديده ام

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)