فتح الله زاده: جباري را نمي خواهيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فتح الله زاده: جباري را نمي خواهيم

خبرآنلاين؛«80 درصد نکونام را استقلالي بدانيد.»اين را علي فتح الله زاده در آخرين روز از فصل نقل و انتقالات ليگ برتر مي گويد.مدير عامل استقلال آخرين مذاکرات با بازيکن اوساسونا را انجام داده است و به احتمال فراوان او تا ساعاتي ديگر به تيم بزرگ پايتخت مي پيوندد.

فتح الله زاده حرف هايش را اين طور شروع مي کند:«ابتدا بايد درباره مصاحبه اي که در خبر چاپ شده بود حرف بزنم.من خواندم که مرفاوي گفته با من حرف زده و به او گفته ام برود طلبش را از واعظ آشتياني بگيرد.بايد بگويم که من نه مرفاوي را ديده ام و نه با او حرف زده ام. ايشان به کميه انضباطي شکايت کرده است و قانون بين ما حکم خواهد کرد.ديگر دليلي ندارد پاي وجدان و اين چيزها را وسط بکشيم.»

او در ادامه به حرف هاي صادق ورمزيار هم اشاره مي کند و در مورد آن مي گويد:« ورمزيار مصاحبه کرده و گفته که ما از مجتبي جباري فقط در دوران فيروز کريمي توانستيم بازي بگيريم. بايد بگويم که آن زمان فيروز کريمي مربي تيم بوده است و ترجيح داده از جباري بازي بگيرد. اين چيزها به مديريت ربطي ندارد. در مورد جباري هم بايد بگويم که من به اندازه کافي براي او وقت گذاشتم.الان هم اعلام مي کنم که در مذاکرات با او به نتيجه نرسيديم.او بازيکن من بوده است اما حالا مي توانم بگويم که او را نمي خواهم.يعني جباري در تيم فصل آينده استقلال جايي ندارد.او زيدان آسيا اما شرايط بازي کردن در استقلال را ندارد.مجتبي بازيکن خوبي است و مي تواند در تيم هاي ديگري بازي کند.»
 

مدير عامل استقلال در ادامه حرفهايش پاي مذاکره با جواد نکونام را هم وسط مي کشد و مي گويد 80 درصد او را استقلالي بدانيد:«من الان در شرايطي با شما حرف مي زنم که در آستانه خريد جواد نکونام هستم. بايد بگويم که جانواريو را هم گرفته ام.در اين مدت که همه از من انتقاد مي کردند من مشغول مذاکره با نکونام بودم.او الان دارد در اوساسونا با مسئولان اين باشگاه حرف مي زند. بحث رضايت نامه او کمي مشکل ساز شده است و آنها نمي توانند پول نکونام را بدهند.با آمدن جانواريو و نکونام استقلال تکميل مي شود.تا آخر امشب مي توانم به شما بگويم که نکونام استقلالي مي شود يا نه؟»

او در پايان مي گويد:«ما محمد محمدي را مي خواهيم اما فکر مي کنم آقاي دايي به محمدي نياز دارد.هنوز صحبت ها قطعي نشده است اما احتمالا اين بازيکن رادر اختيار راه آهن قرار مي دهيم.در پست دروازه بان هم با دو تا گزينه آسيايي مذاکره کرده ايم.يکي از آنها دروازه بان نسف قارشي است و يکي هم دروازه باني از استراليا.قطعا از بين اين دو نفر يکي را به عنوان جانشين رحمتي انتخاب خواهيم کرد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:فتح الله زاده,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فتح الله زاده: جباري را نمي خواهيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)