ليگ امسال مبارزه بين تيم هاي دارا و ندار است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

ليگ امسال مبارزه بين تيم هاي دارا و ندار است

 رسول كربكندي در گفت و گو با ايسنا ارزيابي اش را از تيم هاي ليگ برتري پيش از شروع فصل جديد اين گونه بيان كرد: "چون تيم هاي ليگ را در ميدان مسابقه نديده ايم، هنوز نمي توانيم ارزيابي دقيقي از آن ها داشته باشيم اما آن چه مسلم است، امسال دو دسته تيم در ليگ برتر حضور دارند و در واقع مبارزه بين تيم هاي دارا و ندار است."

وي ادامه داد: "چند تيم واقعاً سرمايه گذاري كلاني انجام داده اند و از نظر مال با ساير تيم ها تفاوت دارند. تيم هاي پرسپوليس و استقلال تقريباً تيم كاملي دارند و آن طور كه شنيده ام استقلالي ها به دنبال جذب نكونام هم هستند. سپاهان هم كه قهرمان ايران است و در ليگ قهرمانان آسيا حضور دارد و مس كرمان و تراكتورسازي هم پول زيادي خرج كرده اند. به جز اين پنج تيم، تيم هايي موفق خواهند بود كه تغييرات كمي نسبت به قبل داشته باشند. تيم هايي مثل نفت تهران، پيكان و صبا از اين دسته هستند. به هر حال تا تيم ها وارد مسابقات نشوند نمي شود قضاوت درستي درباره شان داشت.

كربكندي همچنين با بيان اين كه وجود ستاره هاي زياد در يك تيم، تضمين كننده موفيت آن تيم نيست، افزود: "تيمي مانند پرسپوليس كه توانست ستاره هاي زيادي را جذب كند، الزاماً تيم موفقي نخواهد بود. تاريخ نشان داده است كه تيم هايي از اين دست يا خيلي خوب مي شوند و يا خيلي بد نتيجه مي گيرند. ضمن اين كه اين گونه تيم ها تحت فشار تماشاگران هم هستند. در مجموع بايد گفت كه تيم هاي پرسپوليس، استقلال، سپاهان، تراكتورسازي و پس از اين ها مس، از نظر سرمايه گذاري از ساير تيم ها برتر هستند ولي هميشه تيم هاي باانگيزه تر و هماهنگ تر براي تيم هاي پولدار و پرمهره دردسرساز بوده اند."

سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن در ادامه به اردوي تيمش در تركيه اشاره و خاطرنشان كرد: " اردوي خوبي برگزار كرديم چون هوا در تركيه مانند ايران گرم نبود و توانستيم دو نوبت در روز تمرين كنيم. البته فقط توانستيم دو بازي تداركاتي داشته باشيم كه در نخستين بازي با وجود داشتن موفقيت هاي زياد برابر تيم قره باغ آذربايجان با يك گل شكست خورديم اما در بازي دوم برابر شاگردان گئورگي هاجي رومانيايي توانستيم 3 بر صفر پيروز شويم. البته در اين بازي هم فقط 60 دقيقه خوب بوديم."

وي ادامه داد: "روند كاري مان در طول اردو روز به روز بهتر شد و با توجه به اين كه تمرين هاي سختي را برگزار كرديم در راستاي رسيدن به اهدافمان حركت كرديم. تنها مشكل فعلي ما نبود يك مهاجم است كه با آمدن او كامل مي شويم."

كربكندي در ادامه از دو مهاجم مصري و سوري به عنوان گزينه هاي اصلي تيمش نام برد و گفت: "به جز اين دو مهاجم چند بازيكن خارجي ديگر هم هستند كه مي خواهيم آن ها را در تمرين ببينيم تا تصميم نهايي را بگيرم. از روي فيلم نمي شود ارزيابي درستي از بازيكنان داشت. حتي اين كه ما بيشتر زمان خود را صرف اين كرديم كه ايگور كاسترو را برگردانيم!، او با يك تيم ژاپني قرارداد بسته بود و يك مهاجم كروات هم بود كه ما را معطل خود كرد."

سرمربي سبزپوشان اصفهاني همچنين در پاسخ به اين سوال كه با توجه به بازيكنان جذب شده و روند آماده سازي تيمش، چه عملكردي را در فصل آينده براي تيمش متصور است؟ اظهار كرد: "ما سعي كرديم كه هفت يا هشت بازيكن فصل گذشته را حفظ كنيم و در حال حاضر هم بازيكنان جوان خوب داريم و هم بازيكنان باتجربه ولي مهم اين است كه اين بازيكنان با يكديگر هماهنگ شوند. به هر حال تيمي كه 50 درجه تغييرات داشته مشكلات خاص خودش را دارد و تا رسيدن به هماهنگي لازم زمان مي برد. حضور در مسابقه مهمترين فاكتور براي هماهنگ كردن بازيكنان است و ما قصد داريم در صورت امكان ديداري با تيم ملي جوانان داشته باشيم و دوشنبه هم با تيم ديگري بازي كنيم كه كمبود بازي تداركاتي در تركيه را جبران كرده باشيم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ليگ امسال مبارزه بين تيم هاي دارا و ندار است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)