اگر جباري و مجيدي مي آمدند، مس کهکشاني مي شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر جباري و مجيدي مي آمدند، مس کهکشاني مي شد

گفتگوي "رضا عنايتي" با ايپنا، را در ادامه مي خوانيد.

* شرايط تيم مس چطور است؟

- وضعيت خوبي داريم. در ترکيه اردوي خوبي را برگزار کرديم و بازيهاي دوستانه اي هم که داشتيم به هماهنگي بچه ها کمک کرد. کلا تيم شرايط خوبي دارد و مي توانيم ليگ را خوب شروع کنيم. کار سختي در ابتداي ليگ داريم زيرا با قرعه سختي مواجهش ده ايم اما خيلي اهميت دارد که بتوانيم نتايج خوبي بگيريم زيرا کسب نتايج خوب در هفته هاي ابتدايي ليگ روحيه تيم را بالا مي برد و در ادامه کار تاثيرگذار است. به همين دليل بايد بتوانيم خوب استارت بزنيم.

* قاسمپور از مس به عنوان مدعي قهرماني ياد کرده است. فکر مي کنيد اين ادعا درست است؟

- قاسمپور سرمربي تيم است و بهتر از هر شخص ديگري مي تواند بگويد تيم چه وضعيتي دارد. امسال مس تيم با شخصيتي است که بازيکنان خوبي جذب کرده و مي تواند مدعي باشد. ما براي قهرماني به حمايت نياز داريم. هم از طرف هواداران و هم از طرف باشگاه. قهرماني در ليگ برتر به آساني به دست نمي آيد اما مس اين پتانسيل را دارد که براي کرمان افتخار آفريني کند. به شرط اينکه از اين تيم حمايت خوبي شود.

* اگر مجيدي و جباري مي آمدند که تيمتان رويايي مي شد.

- همين طور است. شخصا از آمدن مجيدي و جباري خوشحال مي شدم و مس با وجود آنها تيمي رويايي مي شد. به هر حال هر باشگاهي با بازيکناني وارد مذاکره مي شود و شايد با آنها به توافق نرسد. مجتبي و فرهاد از بازيکنان خوب ليگ هستند و اميدوارم هر کجا هستند موفق باشند.

* فکر مي کنيد خودتان باز هم فصل خوبي را در پيش داشته باشيد؟

- پيش از هر چيز تلاش مي کنم براي مس مثمر ثمر باشم. من فصل گذشته سال خوبي را در صبا سپري کردم و اميدوارم امسال هم اين فصل خوب را در مس هم تکرار کنم تا انتظاراتي که مردم کرمان از من دارند را برآورده کنم.

* با توجه به يارگيري تيمها فکر مي کنيد ليگ آينده چطور باشد؟

- به نظر من ليگ امسال از سالهاي گذشته داغ تر و هيجان انگيزتر خواهد بود. تيمهاي استقلال، تراکتورسازي، پرسپوليس، سپاهان و مس تيمهاي خوبي بسته اند و مدعي هستند. امسال شاهد ليگ سطح بالايي خواهيم بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر جباري و مجيدي مي آمدند، مس کهکشاني مي شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)