دلايل جذب جباري و جانوآريو از زبان فتح الله زاده خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دلايل جذب جباري و جانوآريو از زبان فتح الله زاده

 علي فتح الله زاده در گفتگو با مهر، در خصوص عملکرد باشگاه استقلال در روز آخر نقل و انتقالات و همچنين جذب مجتبي جباري در آخرين ساعات اين روز ضمن بيان مطلب فوق گفت: هدف ما اين است که تيم استقلال در رقابتهاي ليگ برتر از تمام پتانسيل خود بتواند استفاده کند. من در جلسه اي که با قلعه نويي داشتم به اين جمع بندي رسيديم که با توجه به حضور تيم در رقابتهاي ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا، مجتبي جباري و فرهاد مجيدي نيز مي توانند به ما کمک کنند، بنابراين ما نيز اعلام کرديم که مي توانيم در خدمتشان باشيم.

وي در همين خصوص افزود: من به عنوان مديرعامل تيم وظيفه دارم تا شرايط را براي حضور بازيکني که سرمربي خواهان وي است را فراهم کنم بنابراين در خصوص تمديد قرارداد مجتبي جباري برغم آنچه قبلا اعلام کرده بودم نظر شخصي خود را کنار گذاشته و به خواسته سرمربي تيم احترام گذاشتم.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که آيا اين موضوع که جباري مانند سالهاي گذشته تا آخرين لحظه قرارداد خود را نمي بندد تا از زير بار تمرينات بدنسازي و اردوي هاي آمادگي تيم در برود، باعث ناراحتي ساير بازيکنان تيم نمي شود، تاکيد کرد: اين موضوع از حيطه پاسخگويي من خارج بوده و قلعه نويي بايد در مورد آن اظهار نظر کند.

مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص حضور فرهاد مجيدي در تيم استقلال نيز خاطر نشان کرد: من از طريق يک دوست مشترک براي فرهاد مجيدي پيغام فرستادم که براي بازگشتش به استقلال مشکلي وجود ندارد اما ظاهرا آن دوست مشترک ما هنوز موفق نشده مجيدي را پيدا کند و اگر در اين زمينه مشکلي وجود داشته باشد من از آن مطلع نيستم.

وي درباره دليل فسخ قرارداد ايمان مبعلي با باشگاه استقلال نيز گفت: با جذب بازيکناني همچون مجتبي جباري و فابيو جانوآريو در خط مياني استقلال ترافيک ايجاد شده است. مبعلي مي خواست که با بازي کردن در استقلال به هدف اصلي خود يعني دعوت شدن به تيم ملي برسد بنابراين با حضور اين دو بازيکن احساس کرد که شايد تبديل به يک بازيکن نيمکت نشين شده و ازهدف اصلي خود دور شود.

فتح الله زاده افزود: بنابراين مبعلي از من خواست تا با فسخ قرارداد او موافقت کنم تا به تيم پيکان بپيوندد و من به دليل آنکه براي اين بازيکن احترام زيادي قائلم با تقاضاي فسخ قراردادش موافقت کردم.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا با جدايي محمد محمدي جايگزين خوبي براي او داريد، گفت: با نظر قلعه نويي ما علي حسيني دروازه بان تيم ملي زير 22 ساله ها را جذب کرديم که اين دروازه بان از آينده خوبي برخوردار است و نيازي به جذب دروازه بان خارجي نيز نداريم.

مديرعامل باشگاه استقلال خطاب به هواداران اين تيم گفت: از اينکه هواداران استقلال در فصل نقل و انتقالات به من اعتماد کردند تشکر مي کنم و لياقت آنها حتي بيشتر از اين هاست. بايد به آنها اين خبر را بدهم که همچنان براي جذب نکونام دست از تلاش خود بر نداشته ام.

وي در خصوص آخرين وضعيت حضور جواد نکونام در تيم استقلال گفت: همانطور که گفتم ما با نکونام به توافق نهايي رسيده ايم و او نيز قول داده بود اگر در اوساسونا نماند تنها گزينه اش فقط استقلال باشد. در اين راستا نيز براي دريافت رضايتنامه اش با مسئولان باشگاه اوساسونا مذاکراتي داشته و حتي به توافقات خوبي نيز دست پيدا کرده است بنابراين اگر مشکل خاصي پيش نيايد قرارداد وي را روز يکشنبه ثبت خواهيم کرد.

فتح الله زاده در پاسخ به اين پرسش که آيا با تمام شدن زمان نقل و انتقالات اين بازيکن براي ثبت قرارداد خود با باشگاه استقلال به مشکل نخواهد خورد، تاکيد کرد: نکونام خارجي ليگ بوده و براي ثبت قراردادش بايد ITC وي برسد بنابراين در اين خصوص از نظر قانوني هنوز زمان نيز داريم.

وي در خاتمه تاکيد کرد: من به هواداران قول دادم که اسکلت تيم را حفظ کرده و آن را تقويت کنم که خوشبختانه به اين مهم توانستم دست پيدا کنم. اما مهمتر از اين موضوع که بدون پرداخت يک ريال و با دست خالي بازيکنان جديد را جذب کرده و با قديمي ها تمديد کرديم که اين موضوع باعث شده من شرمنده آنها شوم اما مطمئن باشند که قبل از نيم فصل ليگ برتر اين موضوع را جبران خواهم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دلايل جذب جباري و جانوآريو از زبان فتح الله زاده

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)