پرسپوليس امسال هم نتيجه نمي‌گيرد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پرسپوليس امسال هم نتيجه نمي‌گيرد

مازيار زارع در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: با توجه به پتانسيلي که در ملوان وجود دارد همان تيم دلخواه هواداران خواهيم شد. به اين تيم بسيار اميدوارم اما بايد کمي صبور باشيم چون کارمان را به دليل مشکلاتي که داشتيم دير شروع کرديم. هر روز که از ليگ برتر بگذرد شرايط‌مان بهتر خواهد شد.

وي درباره حضورش در ملوان گفت: پيشنهادهاي خوبي داشتم اما بايد دينم را به ملوان ادا مي‌کردم. دو پيشنهاد بسيار خوب داشتم اما موقع‌اش بود که به تيم شهرم بيايم. دليل اصلي بازگشتم به انزلي مردم خونگرم اين شهر بود که هميشه من را شرمنده کرده‌اند.

زارع در خصوص طلبش از باشگاه پرسپوليس تاکيد کرد: مگر مي‌شود از باشگاه پرسپوليس طلب نداشته باشم؟ من از اين باشگاه طلب دارم ولي متاسفانه آنهايي که در اين تيم ماندند به يک شکل متفاوت جريمه شدند و امثال من که از اين تيم رفته‌ايم به شکلي ديگر جريمه شديم. 30 درصد جريمه باشگاه پرسپوليس را قبول ندارم، اگر اين موضوع براي همه اتفاق بيفتد قبول خواهم کرد اما براي يکي، دو نفر نه.

هافبک ملوان ادامه داد: در بين فوتباليست‌ها مسئله‌اي رايج است که اگر اتفاقي بيفتد به همديگر مي‌گويند و هيچ چيز مخفي نمي‌ماند چون همه با هم دوست و رفيق هستند. دوست داشتم وقتي به بازيکني قول مي‌دهند که 10 تا 15 درصد از قراردادش کسر شود با امثال من هم که از اين تيم رفته‌ايم همين برخورد را کنند نه اينکه به دنبال اين باشيم که آنهايي که در پرسپوليس نيستند 30 درصد و آنهايي که ماندند 10 تا 15 درصد جريمه شوند. اين موضوع عادلانه نيست.

وي خاطرنشان کرد: همين مسائل است که آه پشت سر پرسپوليس مي‌ماند و باعث مي‌شود اين تيم خوب نتيجه نگيرد. من 150 ميليون از باشگاه پرسپوليس طلب داشتم ولي مي‌خواهند به 14 ميليون بدهند. مطمئن باشيد پرسپوليس در اين فصل هم نتايج خوبي نمي‌گيرد. وقتي با اين وضعيت به اداره ماليات مي‌رويم بايد 100 بار قسم بخوريم که مبلغ قراردادمان متفاوت با آنچه مي‌گويند، است. آنها باورشان نمي‌شود و گمان مي‌کنند مبالغ قرارداد ما به نوشته برخي رسانه‌ها يکسان است.

بازيکن فصل گذشته پرسپوليس يادآور شد: 150 ميليوني که از باشگاه پرسپوليس طلب دارم کجا، 14 ميليوني که مي‌خواهند به من بدهند کجا؟ جريمه هم براي من در نظر گرفته‌اند. من به اين موضوع اعتراض دارم فقط براي آنهايي که از اين تيم رفته‌اند در نظر گرفته شد. اين موضوع عادلانه نيست.

زارع در پاسخ به اين سؤال که چرا از پرسپوليس رفتيد و مصاحبه جنجالي انجام داديد گفت: اين موضوع ربطي به اين ماجرا ندارد. من هميشه بازيکني هستم که حرف‌هاي خودم را مي‌زنم و با هيچ کس رو در بايستي ندارم. به رويانيان اعتقاد دارم و او کارش را بلد است. در حال حاضر هم نه من به ايشان احتياج دارم و نه ايشان به من احتياج دارد. رويانيان در حال حاضر يکي از بهترين‌ مديران ايران است چون راه درآمد زايي را بلد است. من اگر حرفي زدم واقعيت داشته و واقعيت را خوب يا بد، بايد پذيرفت.

بازيکن فصل پيش پرسپوليس درباره شرط کريمي براي تمديد قرارداد با پرسپوليس به فارس گفت: کريمي دوست صميمي من است. من 4 ماه پيش تصميم گرفته بودم از پرسپوليس بروم. يادتان است مقابل در ورزشگاه درفشي فر گفتم من را 4 ماه ديگر تحمل کنيد مي‌خواهم بروم. فوتبال من در پرسپوليس به بن بست خورده بود و نمي‌توانستم کاري کنم.

وي تاکيد کرد: در پرسپوليس آن چيزي را که از تو مي‌خواستند نمي‌توانستي پيدا کني و از يک بازيکن توانايي‌اش را مي‌گرفتند اما حالا به ملوان برگشتم و کم کم مي‌خواهم همان بازيکني شوم که در ملوان توپ مي‌زدم و فوتبال خودم را بازي کنم. در ملوان همه براي گرفتن نتيجه جان مي‌دهند. در ملوان حداقل فوتبالم را از من نمي‌گيرند و توانايي‌هاي من را نصف نمي‌کنند. براي بازيکنان پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌کنم اما فوتبال يک بازيکن در اين تيم نصف و شايد کمتر شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:مازيار زارع,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پرسپوليس امسال هم نتيجه نمي‌گيرد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)