اگر مثل پارسال مصدوم ندهيم قهرمان مي شويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اگر مثل پارسال مصدوم ندهيم قهرمان مي شويم

علي حمودي در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: اردويي که در ترکيه داشتيم در بهترين زمان ممکن برگزار شد. بازيکنان جديد فرصت خوبي در اختيار داشتند با تا جو تيم آشنا شوند. بازيهاي تدارکاتي هم کاملا به جا برگزار شدند و مربيان توانستند شناخت کافي از بازيکنان به دست بياورند. اين موضوع براي مربيان استقلال خيلي اهميت داشت که قبل از شروع فصل توانايي بازيکنان را بسنجند.

وي ادامه داد: قطعا استقلال نمي تواند با آمادگي کامل وارد ليگ شود. چند هفته که از شروع ليگ بگذرد تيم آماده تر و هماهنگ تر مي شود. آنچه که براي ما اهميت دارد اين است که ليگ را خوب شروع کنيم و استارت محکمي بزنيم. فکر مي کنم اگر از بازي اول برنده باشيم با روحيه بهتري ليگ را ادامه مي دهيم.

حمودي درباره بازيکنان جديد که هنوز به تمرين استقلال اضافه نشده اند، افزود: قطعا اين بازيکنان تمرين شخصي داشته اند و اينطور نبوده که بعد از پايان ليگ فقط استراحت کنند. آنها براي هماهنگي با استقلال به زمان نياز دارند و شايد تا چند هفته بعد از شروع فصل در ترکيب اصلي به ميدان نروند چون ممکن است به دليل آماده نبودن مصدوم شوند. قلعه نويي بهترين تصميم را درباره استفاده از آنها خواهد گرفت.

وي درباره انتظار قهرماني که از استقلال وجود دارد، گفت: اين انتظار کاملا به جا و درست است. هواداران حق دارند از ما قهرماني بخواهند. اگر مصدوم نداشته باشيم احتمال زيادي وجود دارد که قهرمان شويم. البته من نمي توانم قول قهرماني بدهم. اميدوارم اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود زيرا پارسال مصدوميت بازيکنان کليدي قهرماني را از استقلال گرفت. مصدوميتهاي فصل گذشته استقلال را به بحران برد و اميدوارم امسال چنين مشکلاتي نداشته باشيم و همه سالم باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:علي حمودي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اگر مثل پارسال مصدوم ندهيم قهرمان مي شويم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)