همه تيمها بايد از سپاهان حساب ببرند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

همه تيمها بايد از سپاهان حساب ببرند

حسن اشجاري در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: سپاهان شرايط خوبي دارد و از بقيه تيمهاي ليگ هم عقب نيفتاده است. ما پارسال هم تعدادي از بازيکنانمان را از دست داديم اما نه تنها به مشکل نخورديم بلکه قهرمان هم شديم. الان هم سپاهان با نظر کرانچار بسته شده و هر اتفاقي بيفتد مسئول خودش است. کرانچار بازيکناني را آورده که مد نظرش بوده و حتما هم مي تواند با آنها موفق شود.

وي ادامه داد: سپاهان بازيکنان خوبي مثل بنگر، حسيني، سزار و جانواريو را از دست داده اما بازيکناني که آمده اند هم در حد سپاهان هستند و به تيم کمک مي کنند. مهاجمي که از مونته نگرو آمده بازيکن خوبي است و خلعتبري هم که بمب فصل نقل و انتقالات بود. او بازيکني با تجربه و ملي پوش است که يکي از ستاره هاي ليگ خواهد بود.

اشجاري ادامه داد: بقيه تيمهاي ليگ برتري فکر نکنند سپاهان ضعيف شده و مدعي نيست. همه تيمها بايد از ما حساب ببرند و بدانند سپاهان الکي 3 بار قهرمان ليگ نشده است. سپاهان پارسال از امسال بيشتر مهره از دست داد اما نداشتن حاشيه و يکدلي کادر فني و بازيکنان باعث موفقيت ما شد. ما فرصت زيادي داريم تا در ادامه ليگ قهرمانان هم هماهنگ شويم.

مدافع سپاهان در پايان گفت: خوبي ليگ امسال اين است که همه ستاره ها در همه تيمها پخش شده اند و ليگ خيلي داغ است. البته به نظر من ستاره ها يک تيم را قهرمان نمي کنند بلکه مديريت و برنامه ريزي باعث قهرماني مي شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:حسن اشجاري,سپاهان,مدافع سپاهان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    همه تيمها بايد از سپاهان حساب ببرند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)