اينكه مي‌گويند 3 ميليارد گرفته‌ام دروغ است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

اينكه مي‌گويند 3 ميليارد گرفته‌ام دروغ است

 آندرانيك تيموريان هافبك فصل گذشته استقلال فصل آينده ديگر در ايران بازي نخواهد كرد. او كه سابقه بازي در ليگ برتر انگليس را دارد براي دومين‌بار لژيونر شده و البته مقصد بعدي آندو ليگ قطر است. هر چند خيلي‌ها معتقدند بازي كردن در قطر براي فوتباليست‌هاي ايراني پيشرفت فوتبالي ندارد ولي تيموريان معتقد است كه مي‌تواند در قطر هم روزهاي خوبي داشته باشد. آندو در گفت‌وگويي با سايت گل به سوالات پاسخ مي‌دهد.

هدف اصلي تو از رفتن به قطر چه بود؟
من انگيزه‌هاي جديدي دارم و دوست داشتم يك شخصيت جديد را تجربه كنم. انتخاب ليگ قطر هم از لحاظ فوتبالي براي من مهم بود، هم اينكه بتوانم آينده و زندگي‌ام را تامين كنم.

ولي خيلي‌ها معتقدند قطر از لحاظ فوتبالي جاي پيشرفت ندارد؟
به آنهايي كه چنين نظري دارند احترام مي‌گذارم ولي من در اين خصوص با خيلي‌ها مشورت كردم. من در هر تيمي كه بازي مي‌كنم فقط به فوتبال فكر مي‌كنم و فرقي ندارد كجا باشم. من يك بازيكن حرفه‌اي هستم و در هر تيمي كه باشم بايد بالاترين سطح فوتبالم را به نمايش بگذارم.

چرا به تيم قوي‌تري نرفتي؟
من از همين تيم پيشنهاد داشتم و معتقدم كه انتخاب خوبي كردم.

مي‌گويند حدود 3 ميليارد پول گرفته‌اي و امكانات آنچناني در اختيار تو قرار گرفته است؟
اولا بايد بگويم كه اين مبلغ كذب است و من 3 ميليارد نگرفته‌ام در ضمن در فوتبال حرفه‌اي دنيا اين يك موضوع طبيعي است كه هر باشگاهي براي بازيكنانش امكاناتي مثل ماشين يا خانه تهيه كند تا فوتباليست رفاه داشته باشد ولي اينكه مي‌گويند 3 ميليارد گرفته‌ام دروغ است.

قبول داري هواداران استقلال دوست نداشتند از اين تيم جدا شوي؟
دلم براي آنها تنگ مي‌شود. من سال خوبي با استقلال داشتم و مي‌توانستيم ليگ برتر را هم به دست بياوريم ولي مصدوميت بازيكنان قهرماني در ليگ را از استقلال گرفت. اميدوارم يك روز برگردم و قهرماني در ليگ را با اين تيم تجربه كنم.

امير قلعه‌نويي هم خيلي دوست داشت در اين تيم بماني ولي بابت جدايي‌ات بيش از حد ناراحت شد. در اين خصوص چه صحبتي داري؟
او قبلا مربي من بوده و در 11 دوره قبلي ليگ برتر بهترين عملكرد را در بين مربيان ايراني داشته است و من هم در جام ملت‌هاي آسيا افتخار شاگردي او را داشتم. من مشكلي با قلعه‌نويي ندارم و نظر او برايم قابل احترام است.

تو قول داده بودي در استقلال بماني؟
خير، قولي براي ماندن در استقلال نداده بودم. من با آقاي فتح‌الله‌زاده قبلا صحبت كردم و گفتم كه اگر در خارج از ايران نباشم براي استقلال بازي مي‌كنم ولي پيشنهاد قطر رسيد و نمي‌توانستم كار خاصي انجام دهم.

خيلي‌ها معتقدند تو حق داشتي در مورد آينده‌ات تصميم بگيري و از پولي كه قطري‌ها مي‌دهند به سادگي عبور نكني؟
به هر حال فوتبال حرفه‌اي شده و هيچ بازيكني از آينده‌اش خبر ندارد. به هر حال من بايد به خودم و خانواده‌ام فكر مي‌كردم.

مثل اينكه با هادي عقيلي هم مشورت كردي؟
بله همين‌طور است و با او خيلي حرف زدم.

خيلي‌ها معتقدند جاي خالي تو در استقلال احساس مي‌شود، نظر خودت چيست؟
استقلال بازيكن بسيار خوبي جذب كرده و مطمئن باشيد آنها مي‌توانند فصل خوبي را براي اين تيم رقم بزنند.

قلعه‌نويي بعد از اينكه جدا شدي در مصاحبه‌اي گفت كه آندو به خاطر پول از استقلال رفت و بايد حقيقت را بگويد. چرا جواب او را ندادي؟
اميرخان تحت فشار آن حرف‌ها را زد و من اصلا ناراحت نيستم. به هر حال آن زمان استقلال شرايط حساسي داشت و هنوز بازيكنان مورد نظرش را به دليل مشكلاتي كه به وجود داشت نگرفته بود. شايد اگر هر فردي جاي قلعه‌نويي بود بدتر مصاحبه مي‌كرد ولي او انسان فهيمي است و فرق خوب و بد را مي‌داند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 24 تير 1391برچسب:آندرانيك تيموريان,هافبك فصل گذشته استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    اينكه مي‌گويند 3 ميليارد گرفته‌ام دروغ است

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)