مسئولان پرسپوليس مي خواهند از دين استفاده تبليغاتي کنند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

مسئولان پرسپوليس مي خواهند از دين استفاده تبليغاتي کنند

محمود ياوري سرمربي فجرسپاسي که تيمش بايد در هفته هاي ابتدايي به مصاف پرسپوليس برود،نسبت به حرف هايي که محمد رويانيان در مورد عدم حضور پرسپوليس در بازي هاي ليگ زده به شدت واکنش نشان مي دهد.

ياوري با اشاره به صحبت هاي رويانيان حرف هايش را اينگونه آغاز مي کند:« متاسفانه خدمت علما و مراجع بد اطلاع دادند و گفتند قرار است وسط روز بازي ها برگزار شود در حالي که همه مي دانند بازي ها قرار است 2 ساعت بعد از افطار انجام شود و هيچ دليلي بر روزه خواري و حرمت شکني وجود ندارد. تازه تمرينات تيم ها هم حتي بعد از افطار است، اينها همه بهانه است تا تيمشان به هماهنگي برسد.»

او ادامه مي دهد:« متاسفانه چون آنها پول زيادي مي گيرند و خيلي هم براي تيمشان خرج کردند ، حالا که مي بينند تيمشان عقب افتاده و دير شروع کرده و دير سرمربي آوردند ، مي خواهند با استفاده از قدرت کاذبي که دارند اعمال نفوذ کنند. متاسفانه زورشان هم بيشتر است در حالي که قدرت حقيقي آئين نامه و قوانيني است که طبق آن فوتبال اداره مي شود.»

سرمربي فجرسپاسي که از اين موضوع به شدت عصباني است مي گويد:« مسئولان پرسپوليس مي خواهند با قدرت کاذب کاري کنند تا ليگ عقب بيفتد و چرخشان بچرخد. تيم هايي که زود شروع کردند و به موقع همه کارشان را انجام دادند اين وسط چه گناهي دارند؟ مگر سالهاي قبل مراجع تقليد و علما نبودند؟متاسفانه دارند از دين استفاده تبليغاتي مي کنند. آنها چون زياد خرج کردند و از ترس اين که مبادا اين همه هزينه نتيجه ندهد دارند سوء استفاده مي کنند. تازه معلوم نيست اين پول از کجا آمده که اين همه هزينه کردند. فدراسيون اگر فدراسيون است و استقلال دارد بايد اعمال قانون کند و از خودمحوري ها جلوگيري کند. آنها 30 ميليارد هزينه کردند و ما 3 ميليارد.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 25 تير 1391برچسب:مسئولان پرسپوليس,محمود ياوري,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    مسئولان پرسپوليس مي خواهند از دين استفاده تبليغاتي کنند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)