امير قلعه نويي: کار نکونام با استقلال تمام شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

امير قلعه نويي: کار نکونام با استقلال تمام شد

امير قلعه نويي پس از پايان تمرين عصر امروز يکشنبه تيم فوتبال استقلال ضمن بيان اين مطلب افزود: با وجود ارادتي که به سردار رويانيان دارم اما هر چه قانون در اين زمينه مشخص کند را مي پذيريم. قطعا مسئولان سازمان ليگ از علما و مراجع استعلام برگزاري مسابقات در ماه رمضان را گرفته اند که اين مسابقات را در ماه رمضان برگزار مي کنند.

وي افزود: البته در خيلي از کشورهاي عربي هم مسابقات در طول ماه رمضان برگزار مي شود. زماني که خود من در قطر بازي مي کردم مسابقات فوتبال در ماه رمضان برگزار مي شد. با اين حال همانطور که گفتم همه بايد تابع قانون باشيم.

سرمربي تيم فوتبال استقلال گران کردن قيمت بليت ها را در فراري دادن تماشاگران تاثيرگذار دانست و گفت: در همين کشورهاي عربي براي آنکه تماشاگران را به ورزشگاه ها بکشانند جوايزي مثل خودرو در نظر مي گيرند اما در کشور ما به جاي اينکه امکانات و مسائل رفاهي را بيشتر کنند، بليت را گران مي کنند که باعث فراري شدن تماشاگران مي شود.

اميرقلعه نويي در پاسخ به اين پرسش که آيا بالاخره کار جواد نکونام براي پيوست به استقلال تمام شده است گفت: کار نکونام با استقلال تمام شد.

وي در مورد زمان به ميدان رفتن مجتبي جباري نيز گفت: طبق صحبتي که با مربي بدنساز استقلال داشتم ، ايشان تاکيد کردند که جباري بايد سه هفته در تمرينات بدنسازي شرکت کند تا شرايط بازي کردن را پيدا کند.

قلعه نويي از دادن قول قهرماني به هواداران استقلال امتناع کرد و گفت : هيچ مربي قول قهرماني نمي دهد اما ما پتانسيل اين کار را داريم و تمام تلاشمان را خواهيم کرد که بتوانيم در ليگ برتر نمايش خوبي داشته باشيم و به قهرماني برسيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 26 تير 1391برچسب:امير قلعه نويي,نکونام,استقلال,قلعه نوعی,جواد نکونام,استقلال تهران,نقل و انتقالات,لیگ برتر ایران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    امير قلعه نويي: کار نکونام با استقلال تمام شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)