عابدزاده: ديگر نمي خواهم به ايران برگردم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

عابدزاده: ديگر نمي خواهم به ايران برگردم

خيلي وقت بود که صحبت نمي کرد.ترجيح داده بود سکوت کند و در مورد مسائل فوتبال ايران حرف نزند.حتي آمدن پسرش به ايران هم باعث نشد تا او سکوتش را بشکند.«چه حرفي بايد بزنم؟از اول هم گفته بودم که در کار امير دخالتي نمي کنم.بايد خودش تصميم بگيرد و خوب و بدش را هم بايد خودش تشخيص بدهد.»

احمدرضا عابدازده اما در گفت و گو با خبرآنلاين؛در مورد تمام اتفاقات اخيري که افتاده است حرف زد.او گلايه کرد و از ناراحتي هايش گفت.ناراحتي از کساني که در راس فوتبال ايران قرار دارند و او به خاطر آنها تصميم گرفته است تا ديگر به ايران برنگردد!

*مدت زمان زيادي است که خبري از احمد رضا عابدزاده نيست.چه خبرها؟
من در آمريکا هستم و دارم کار خودم را مي کنم.نمي خواهم حرفي بزنم.

*اما بالاخره مردم مي خواهند بدانند که عابدزاده اين روزها چه کارهايي انجام مي دهد؟
مردم لطف دارند.اما شما هر وقت که مي خواهيد با من حرف بزنيد پاي مردم را وسط مي کشيد.من در تيم لوس آنجلس بولز فعاليت مي کنم و کارم در شهريور ماه در اين تيم تمام مي شود.

*پس از اتمام اين قرارداد به ايران بر مي گرديد؟
فعلا هيچ برنامه اي ندارم.راستش ديگر نمي خواهم به ايران برگردم و قرار است در آمريکا بمانم و کارم را انجام بدهم.از يک تيم ديگر پيشنهاد دارم و بايد بنشينيم و مذاکره کنيم تا ببينيم که چه اتفاقي مي افتد.

*چه اتفاقي باعث شده تا اين تصميم را بگيريد؟
من به آمريکا آمدم تا کارهاي امير را انجام بدهم.اما مسئولان تيم لوس آنجلس بولز به من پيشنهاد دادند تا در تيم آنها فعاليت کنم.مربي دروازه بان هاي آنها رفته بود.ضمن اينکه من در کارهاي فني هم به چارلي سرمربي اين تيم و هم شايان مربي ايراني آنها کمک مي کنم.زماني که من به اينجا آمدم آنها در رده چهاردهم جدول رده بندي قرار داشتند اما حالا به رتبه پنجم رسيده اند.فوتبال ايران مبارک آقايان باشد.آنجا جاي امثال من نيست.جاي آقاي کفاشيان و رفقايش است.جايي که حق و حقوق من را نمي دهند وفقط بي احترامي مي کنند.فوتبال ايران نوش جان دلال هايش،مال خودشان.من اينجا راحت هستم و دارم کارم را مي کنم.حداقل اينجا به من بي احترامي نمي شود.کسي با من بد رفتاري نمي کند و احترامم را نگه مي دارند.برگردم ايران که چه شود؟ من اين همه در فوتبال ايران زحمت کشيدم و سلامتي ام را از دست دادم اما رفتارهايي با من شد که اصلا نمي خواهم به ايران برگردم.من در آمريکا و در ليگ دسته اول اين کشور فعاليت مي کنم اما خوبي اش اين است که همه چيز طبق قول و قرارها پيش مي رود.اينجا اين طور نيست که فقط بخوري و بخوابي و تفريح کني.اينجا همه کار مي کنند و وقتي براي شب نشيني و تفريح وجود ندارد.فعلا که مي خواهم اينجا بمانم.

*حالا که امير به ايران آمده است شما مي خواهيد در آمريکا بمانيد؟
امير چندين سال است که تنها زندگي مي کند.او 19 سال بيشتر سن ندارد اما به خوبي مي داند که چطور تنها زندگي کند.شايد قسمت اين بوده که اين اتفاقات بيفتد.

*خيلي .جالب است که امير در پرسپوليس است و احمدرضا حتي يک اظهار نظر هم در اين مورد نکرده است.
اظهار نظر نکرده و نمي کنم.

*چرا؟
مسائل امير ارتباطي به من ندارد و خودش مي داند.اينجا که بوديم به من گفت از ملوان پيشنهاد دارد و مي خواهد به ايران برگردد.گفتم خودت مي داني.اگر مي خواهي پيشرفت کني برگرد و در ليگ برتر بازي کن.او به ايران آمد و همان زمان پيشنهاد پرسپوليس هم مطرح شد.امير با آقاي رويانيان جلسه گذاشت و خودش تصميم گرفت.خوب يا بدش ارتباطي به من ندارد.مگر من کسي را داشتم که فوتبال بازي کردم و به تيم ملي رسيدم؟مگر بقيه بازيکناني که به تيم هاي مختلف مي روند و بازي مي کنند پدرشان فوتباليست بوده است؟امير بايد روي پاهاي خودش بايستد.اين به نفع پسرم است.

*حداقل کاري که شما مي توانيد براي او انجام بدهيد اين است که رضايت نامه او را از لوس آنجلس بولز بگيريد.
اين مسائل به خودش مربوط است.من در اينجا دارم مربيگري مي کنم و در کارهايش دخالت نمي کنم.

*وحيد قليچ در مصاحبه اي گفته که امير عابدزاده با رابطه به پرسپوليس آمده است. بهروز سلطاني هم چنين مصاحبه اي را کرده است.فقط علي پروين بوده که گفته امير مي تواند به تيم اميد کمک کند تا آنها زياد گل نخورند.
سوال ديگري نداري؟

*اما آنها به خاطر شما عليه پسرت موضع گرفته اند.در حاليکه امير سهميه بزرگسالان حساب نمي شود.
اين مسائل به من ارتباطي ندارد و نمي خواهم در موردش حرفي بزنم.

*حالا به نظر شما امير مي تواند در پرسپوليس پيشرفت کند؟
اگر زحمت بکشد حتما اين اتفاق مي افتد.در ضمن هر سوالي که در مورد امير داريد از خودش بپرسيد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:عابدزاده,فوتبال ایران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    عابدزاده: ديگر نمي خواهم به ايران برگردم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)