دايي: کي گفته استقلال و پرسپوليس قهرمان مي شوند؟ خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي: کي گفته استقلال و پرسپوليس قهرمان مي شوند؟

علي دايي در گفت و گو با خبرآنلاين از بازي هاي ليگ دوازدهم مي گويد:
 

*ليگ را با مساوي شروع کرديد . آن هم با تيمي که خيلي از بازيکنان اسمي اش را در زمين نداشته؟
نه، اين طور نيست که فکر کنيد ما ستاره هاي مان را نداشتيم. بازيکنايي که کادر فني‌ صلاح ديده بود وارد ليست 18 نفره شدند . الان تيم با 28، 29 نفر بسته شده و تقريبا مي‌شود گفت آنهاکه به زمين رفتند ترين بچه‌هاي تيم ما بودند و زحمت شان را کشيدند و انتظار بيشتري نمي توانستم از آنها داشته باشم. با يک هفته تمريني که داشتيم، فکر کنم جلوي تيمي که 3 ماه تمرين کرده بود و بازي‌‌هاي تدارکاتي شان از تعداد تمرين‌هاي ما بيشتر بود نتيجه بدي نگرفتيم و به نظرم اگر يک کم با هوش تر بوديم مي توانستيم 3 امتياز بازي را بگيريم.

*از اين که تيم تان به طور کامل بدنسازي نکرده ترسي‌ نداريد؟
نه، ما برنامه ريزي مان اين است که در طول بازي‌‌ها بدن هاي مان را آماده کنيم و انشا الله هفته چهارم به بعد يک اردو داريم.

*يعني‌ در حقيقت بدنسازي تان از هفته چهارم شروع مي‌شود؟
ما تنها تا حدودي بدنسازي مان انجام شده و همان طور که گفتم درطول بازي‌‌ها انجام مي دهيم ولي‌ بدنسازي اصلي‌ را هفته چهارم به بعد شروع مي‌کنيم،چون الان نمي توانيم به بدن هاي فشار وارد کنيم و در حال حاضر مدارا مي‌کنيم که تيم به آمادگي کامل برسد. ما سال گذشته هم همين مشکل را داشتيم و امسال هم اين مشکل هست ولي‌ ديگر سال گذشته براي مان تجربه شده.

*فکر نمي کنيد برگشتن به راه آهني که يک هفته زمان براي آماده سازي داشته ريسک بزرگي است؟
راه آهن تيم خودم بود و به همين خاطر قبول کردم و اگر تيم ديگري‌ بود اين کار را نمي کردم، من با اين بچه‌ها کار کرده بودم و همه ‌رو مي‌شناختم و به همين خاطر قبول کردم. همين الانش کار سختي است اما ديگر حاضر نيستم تيمي را بگيرم که فرصت زيادي براي تمرين پيش از فصل ندارد.

*به خصوص که خيلي ها منتظرند علي دايي نتيجه نگيرد
مهم نيست که چه کسي چه فکري مي کند. عزيز من همين که ما سال قبل نيم فصل دوم 26 امتياز گرفتيم و تيم راه آهن جزو 5 تيم اول بود، بدون پول، بدون ستاره بدون هيچ چيز، اين نشان از قابليت‌هاي کادر فني‌ راه آهن دارد، اصلا علي دايي را هم بگذاريم کنار. مهم کادر ما بود که خيلي چيزها را نشان داد.ما کار خودمان رامي‌کنيم هر کسي‌ هم دوست دارد ميتواند نظر خودش را بدهد، ما دنبال اين هستيم که کار بکنيم وهميشه هم کار کرديم.

*خيلي ها معتقدند ليگ امسال با اين استقلال و پرسپوليس کهکشاني دو قطبي مي شود.
من فکر نمي کنم، ديگر آن زمان گذشته که فکر کنيد چون تيمي کهکشاني بسته شده ، حتما قهرمان مي شود هيچ وقت اسم ها در زمين بازي نمي کنند. و تو اين فوتبال دنيا اين کار گروهي هست که بازي‌ مي‌کند. مطمئنا ستاره‌ها خيلي‌ به تيم کمک مي‌کنند، بعضي‌ وقت‌ها حتي نتايج بازي را هم عوض مي‌کنند ولي‌هميشه نمي توانند باعث موفقيت باشند.

*يعني فکر نمي کنيد اين دو تيم پر ستاره به راحتي قهرمان بشوند؟
رقابت سخت است. شما هيچ تيمي رو از قبل نمي تواني برابر استقلال و پرسپوليس بازنده بداني.اين تيم هايي که ميلياردي بسته شده اند با بقيه تيم‌ها مثل تيم ما که رقم هزينه هايش پائين ترهست به نظر من فاصله زيادي ندارد و بازي‌‌هاي ليگ اين چيزها را بهتر نشان مي دهد. دليل نمي شود چون به يک تيم مي گويند کهکشاني آن تيم حتما قهرمان شود.

*يکي از معضلات اين روزهاي فوتبال ما سن بالاي بازيکنان است . خيلي ها اين ريسک را نمي کنند ، علي دايي چرا اين ريسک را مي پذيرد؟
اين چيز‌ها به مربي‌ بستگي دار که چقدر درصد اعتقادش به جوان ها بالا باشد ، من تو تيم ملي‌ يه عده جوان را آوردم، تو تيم باشگاهي هم جوان ها رو جمع کردم که خدا رو شکر جواب گرفتم و هيچ وقت از جوان گرايي ضربه نخوردم چون جوان‌هايي ‌را انتخاب مي‌کنم که خوب هستند و مي‌توانند آينده دار باشند . من هر جايي‌ که رفتم همين کار را کردم و اعتقاد دارم اگر به جوان‌ها اعتماد شود ، مي توانند موثر باشند

*اما خيلي ها اعتقاد دارند فوتبال ما در ميان جوانانش استعدادي شاخص ندارد که قابل اعتماد باشد.
ببينيد من نمي گويم که نسل الان مثل نسل قبل هستند، نه، ما خيلي‌ستاره‌هاي آن چناني داشتيم که توانستند براي تيمهاي اروپايي بازي‌ کنند . اما باز هم ازهمين نسل جوان مي توانيم بازيکن‌هاي خوبي بسازيم. در تمام دنيا به تيم‌هاي پايه بهاي زيادي مي دهند ولي‌ متاسفانه به تيم‌هاي پايه ما توجه نمي‌شود.

*راه آهن ليگ را با مساوي شروع کرد، فکر مي‌کنيد اين توالي مساوي‌ها امسال هم براي راه آهن ادامه پيدا کند؟
اصلا و ابدا، ما ديروز آمده بوديم که ببريم با اينکه تيم خيلي‌ دير بسته شده و تمرينات مان خيلي‌ کم بود. ما هيچ موقع براي مساوي نمي آيم تو زمين. فوتبال است ديگر، آن ها هم چند تا موقعييت خوب داشتند اما باز هم مي‌گويم که داور تو 2 تا صحنه مي‌توانست بازيکن‌ حريف را اخراج کن، با تمام احترامي که براي داور‌هاي ايران قائلم به نظر من ديروز داور اشتباه کرد، هم سوشا مکاني و هم سيفي رو مي‌توانست اخراج کند که اين کار را نکرد.

*هفته دوم با گهر بازي داريد که هيچکس شناختي آنچناني از اين تيم ندارد...
نه هيچکس شناخت ندارد، الان فقط فيلم بازي گهر و ملوان رادارم که بايد آن را نگاه کنم. واقعا فعلا چيز زيادي درباره اين تيم نمي دانم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:علي دايي,راه آهن,دایی,استقلال تهران,پیروزی تهران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي: کي گفته استقلال و پرسپوليس قهرمان مي شوند؟

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)