بايد براي هاشميان خداحافظي باشکوه بگيريم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بايد براي هاشميان خداحافظي باشکوه بگيريم

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: وحيد هاشميان سال ها براي فوتبال ايران به عنوان لژيونر و ملي پوش زحمت كشيده است و بايد به بهترين شكل از دنياي فوتبال خداحافظي كند.

وي با اشاره به خداحافظي هاشميان از فوتبال ادامه داد: بازي كردن يا نكردن يك تصميم شخصي است و به طور حتم هاشميان پس از بررسي اين مساله به اين نتيجه رسيده كه بهتر است ديگر به عنوان بازيكن براي هيچ تيمي به ميدان نرود.

وي تصريح كرد: هاشميان با حضور در فوتبال آلمان نيز نماينده خوبي براي ما بود و توانست عملكرد موفقي در بوندسليگا داشته باشد كه به همين دليل معتقدم بايد از او به بهترين شكل تقدير شود. در اين مساله نبايد شك كنيم كه بازيكن بزرگي چون وحيد هاشميان بايد در بهترين شرايط از فوتبال خداحافظي كند و بايد بدانيم كه اين اتفاق براي هر بازيكني تنها يك بار رخ مي دهد.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص وضعيت اين تيم و همچنين بازي نخست درليگ برترمقابل صنعت نفت آبادان،گفت: وضعيت تيم بسيارخوب است و پيروزي در ديدار مقابل صنعت نفت به بالا رفتن روحيه ما كمك زيادي كرد. شرايط خوبي براي ديدار با فجر شهيد سپاسي شيراز داريم كه اميدوارم در اين بازي نيز بتوانيم سه امتياز را كسب و دل هواداران را شاد كنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






khabarfarsi

امیرحسین زینلی

khabarfarsi

http://khabarfarsi.loxblog.com

خبر(همه چیز از همه جا)

بايد براي هاشميان خداحافظي باشکوه بگيريم

خبر(همه چیز از همه جا)

ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

خبر(همه چیز از همه جا)