دژآگه از وولفسبورگ جدا شود براي جذبش اقدام مي کنيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دژآگه از وولفسبورگ جدا شود براي جذبش اقدام مي کنيم

رسول خوروش در گفتگو با مهر در مورد عملکرد تيم سپاهان برابر مس کرمان ضمن بيان مطلب فوق گفت: بازي بسياري سختي مقابل مس داشتيم و پيروزي مقابل اين تيم بسيار ارزشمند بود. در روزهاي ابتداي ليگ که بازيکنان کاملا با يکديگر هماهنگ نيستند، کسب سه امتياز برابر مس، نتيجه بسيار خوبي محسوب مي‌شود.

وي در مورد بحث حق پخش تلويزيوني ديدارهاي ليگ برتر افزود: تلويزيون بايد حق فوتبال را بدهد و قطعا پخش نشدن مسابقات فشار مضاعفي را روي صداوسيما ايجاد مي‌کند و اگر فدراسيون برابر اين فشار تحمل کند، مي‌تواند به حقش برسد. در اين شرايط بايد تدبيري در نظر گرفت تا حق قانوني فوتبال از حق پخش که بالاي 50 درصد از درآمد باشگاه‌ها در اقصي نقاط دنياست، تضييع نشود.

مدير تيم سپاهان طرحي را هم به فدراسيون فوتبال پيشنهاد کرد و گفت: بهتر است فدراسيون فوتبال براي گرفتن کانال کارتي رايزني کند. اگر اين طرحي عملي شود، هواداران فوتبال در هر ماه با پرداخت مبلغي کارت تماشاي بازي‌ها را خريداري مي‌کنند که مبلغ قابل توجهي براي فوتبال خواهد بود. علاوه بر اين تبليغات هم به فدراسيون و باشگاه‌ها مي‌رسد.

خوروش در مورد وضعيت شکايت باشگاه سپاهان از سزار به فيفا، اضافه کرد: فيفا از يک روز تا دو ماه به شکايت‌ها پاسخ مي‌دهد، ضمن اينکه اگر مدارک يک تيم کامل نباشد، پس از 10 روز ITC بازيکن را صادر مي‌کند. در حال حاضر اين اتفاق نيفتاده و ما منتظر راي نهايي فيفا براي احقاق حق باشگاه سپاهان هستيم.

وي در پاسخ به اين پرسش که "با توجه به عملکرد خوب جانوآريو در بازي نخست استقلال ناراحت نشديد اين بازيکن را از دست داديد؟"، تاکيد کرد: حيف شد که جانوآريو از سپاهان رفت اما بايد اصول را رعايت کنيم. ما پيش از جانوآريو، عماد رضا، يانوش و حاتمي که بازيکنان مطرحي بودند را به دليل رعايت نکردن مسائل انضباطي از ترکيب تيم کنار گذاشته بوديم.

مدير تيم فوتبال سپاهان اصفهان در پايان در مورد بحث جذب اشکان دژآگه گفت: ما مي‌توانيم 2 بازيکن آزاد جذب کنيم و اگر دژآگه از تيم وولفسبورگ جدا شده و بازيکن آزاد باشد، اقدامات لازم را براي جذبش انجام خواهيم داد.

تيم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته نخست دوازدهمين دوره رقابت‌هاي ليگ برتر موفق شد برابر تيم مس کرمان با نتيجه يک بر صفر به پيروزي دست يابد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 1 مرداد 1391برچسب:دژآگه,وولفسبورگ,رسول خوروش,مهر,مدير تيم فوتبال سپاهان اصفهان,سپاهان اصفهان,سپاهان ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دژآگه از وولفسبورگ جدا شود براي جذبش اقدام مي کنيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)