پروين: خوشحالم که نکونام به استقلال پيوست خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پروين: خوشحالم که نکونام به استقلال پيوست

علي پروين در گفت‌وگو با فارس، در خصوص مشکلاتي که بين صداوسيما و فدراسيون فوتبال براي حق پخش تلويزيوني پيش آمده اظهار داشت: صدا و سيما بايد حق فدراسيون فوتبال را بدهد. يکي از درآمدها در سراسر دنيا حق پخش تلويزيوني‌ها است. در برنامه نود يا برنامه‌هاي ديگر ورزشي اين همه پيامک‌ مي‌زنند، مي‌دانيد درآمدش چقدر است؟ پس صدا و سيما از اين پيامک‌ها هم درآمد دارد. پخش بازي‌هاي فوتبال و برنامه‌هاي ورزشي مخاطب‌ صدا و سيما را چند برابر مي‌کند.

وي ادامه داد: اين دو نهاد بايد کنار يکديگر بنشينند و با هم به توافق برسند. نمي‌دانم صدا و سيما دنبال چه چيزي است اما بايد حق فوتبال را بدهد. شما مي‌بينيد که فدراسيون مشکل مالي دارد و اگر از اين ماجرا چشم‌پوشي کند آن وقت يقه آنها را مي‌گيرند و مي‌گويند چرا مشکل مالي داريد.

پروين خاطرنشان کرد: اميدوارم اين مشکل هرچه سريع‌تر برطرف شود. يک روز مي‌گويند فلان فوتبال پخش مي‌شود و يک روز ديگر مي‌گويند پخش نمي‌شود و برويد سي دي بخريد. فدراسيون فوتبال بايد حق مسلمش را از صداوسيما بگيرد.

رئيس کميته فني باشگاه پرسپوليس در ادامه در خصوص خداحافظي وحيد هاشميان از فوتبال گفت: درود بر شرف هاشميان که بهترين کار را انجام داد. اگر تلفنش را داشتم به او زنگ مي‌زدم مي‌گفتم خيلي بزرگ . وحيد بهترين کار را انجام داد و در ابهت و بزرگي خداحافظي کرد. او پله‌هاي فوتبال را يکي پس از ديگري طي کرد و در شرايطي خداحافظي کرد که شأنش حفظ شد.

وي درباره پيوستن جواد نکونام به استقلال عنوان کرد: اين خبر خوبي نيست که لژيونرهاي ما در اروپا کم مي‌شوند اما خوشحالم که نکونام به استقلال پيوست چون استقلال و پرسپوليس هرچه قوي‌تر باشند به تيم ملي کمک مي‌شود و اين تيم مي‌تواند موفق‌تر عمل کند. به نظر من امسال دربي ديدني‌تر از گذشته خواهد شد، چون ستاره‌ها در آبي و قرمز تقسيم شده‌اند و حساسيت‌ها بالاتر رفته است

پروين در پايان با اشاره به برگزاري المپيک 2012 گفت: آرزو مي‌کنم بچه‌هاي المپيکي ما با کسب مدال‌هاي خوشرنگ دل مردم را در ماه رمضان شاد کنند. انشالله ورزشکاران بتوانند در لندن بدرخشند و ما در تهران لذت ببريم. وقتي ليست ورزشکارانمان را مي‌بينم نفرات خوبي در بين آنها حضور دارند و اميدوارم به هدف خود برسند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:پروين,علی پروین,جواد نکونام,نکونام,استقلال تهران,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پروين: خوشحالم که نکونام به استقلال پيوست

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)