شعبده باز نيستم که در مدت کم تيم را درست کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

شعبده باز نيستم که در مدت کم تيم را درست کنم

مانوئل ژوزه در مورد ديدار تيم فوتبال پرسپوليس برابر فجرسپاسي ضمن بيان مطلب فوق، گفت: سورپرايز بدي داشتم. نمي‌دانستم اين بازي بدون تماشاگر برگزار مي‌شود. اين مسئله براي ما خوب نيست و اتفاق خوبي براي حريف خواهد بود.

"ما بايد تيم خوبي داشته باشيم که بازي به بازي بهتر شود"، وي با بيان اين جمله افزود: اين اتفاق مهمي است که مقابل تماشاگران و در بازي نخست پيروز شويد، زيرا اين مسئله باعث مي‌شود بازيکنان خودشان را باور کنند.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس اضافه کرد: 14 بازيکن با پرسپوليس قرارداد بسته‌اند و من فقط مسئول "نيلسون" هستم. نمي‌توان در اين زمان کم عادت‌هاي سال‌هاي قبل تيم و بازيکنان را عوض کرد. البته گفته بودم در هفته‌هاي اول کار سختي دارم. شعبده باز نيستم که در مدت کم تيم را درست کنم ولي از تجربه زياد خود استفاده مي‌کنم.

ژوزه با تقدير از عملکرد خوب بازيکنان پرسپوليس در بازي گذشته افزود: آنها بايد در هر مسابقه طوري عمل کنند که انگار فينال است، حال آن بازي با تماشاگر باشد يا بدون تماشاگر. ما در بازي قبل 30 تا 40 درصد از توان‌مان را نشان داديم و اميدواريم فردا و در مصاف با فجر تيم بهتري باشيم.

وي همچنين تاکيد کرد: در اين مرحله برد از همه چيز براي‌مان مهمتر است، البته من دوست دارم تيمم خوب بازي کند و راحت هم پيروز شويم اما چون کارمان را دير شروع کرديم مهم فعلا برنده شدن است.

اين مربي پرتغالي با اشاره به سابقه 36 سال خود در مربيگري، گفت: در سال‌هاي گذشته نشان دادم تيم‌هاي من خوب هم بازي مي‌کنند و اين قول را به هواداران مي‌دهم که در کنار رسيدن به پيروزي، خوب هم بازي کنيم.

وي با تاکيد بر اينکه در بازي با فجر اول بايد پيروز شويم و بعد به فکر بازي خوب باشيم، ادامه داد: در بازي اول حريف به گرماي هوا بيشتر عادت داشت اما جالب اينجا بود که در آخر بازي ما از لحاظ فيزيک بدني بهتر بوديم. بازيکنان هم خواستند که پيروز شوند اين خيلي مهم است که بچه‌ها بخواهند چه در داخل و چه در خارج از خانه تيم برنده شود.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: تيم بزرگي مانند پرسپوليس که قهرماني مي‌خواهد بايد در همه بازي‌ها به قهرمان شدن فکر کند، البته تماشاگران يار دوازدهم تيم هستند و به آنها نياز داريم، زيرا فوتبال بدون تماشاگر مثل غذايي بي نمک است ولي در اين شرايط هم بايد براي موفقيت تلاش کنيم.

خبرنگاري از ژوزه پرسيد: "شما بر اساس دستورالعمل فدراسيون تمرينات پرسپوليس را زير نور برگزار مي‌کنيد يا به دلايل ديگر؟"، که وي اينگونه پاسخ داد: من هفت سال در مصر و يک سال در عربستان چنين تجربه‌اي داشته‌ام. در آنجا هم ما ساعت 10 تمرين مي‌کرديم و ساعت 10 شب هم بازي‌هاي خود را برگزار مي‌کرديم.

خبرنگار ديگري در مورد اينکه چرا تاکنون با پرسپوليس قرارداد نبسته از ژوزه سئوال کرد که وي گفت: يکسري دلايل وجود دارد که به من و باشگاه مربوط است. همه چيز عادي بوده و حل مي‌شود.

اين خبرنگار در مورد اينکه ژوزه فردا روي نيمکت مي‌نشيند از او سئوال کرد که سرمربي پرسپوليس در پاسخ گفت: بله مشکلي وجود ندارد.

وي در مورد اينکه در بازي نخست به خاطر گرماي هوا از بازيکنان جوان استفاده کرد يا واقعا برايش نام‌ها مهم نيست، تاکيد کرد: اسم ستاره نيست، بلکه ستاره تيم ماست. پرسپوليس بازيکنان زيادي دارد که اسم‌هاي بزرگي هم دارند آنها سوپر استارند اما من خوشحالم بازيکنان باتجربه و حرفه‌اي را در تيمم دارم که خاکي بوده و ستاره نشان نمي‌دهند. آنها براي جوانان الگو هستند به خاطر همين ستاره تيم ماست.

ژوزه با تاکيد بر اينکه همه بايد به تيم فکر کنند، اضافه کرد: در بازي با صنعت نفت به خاطر گرماي هوا بيشتر به بازيکنان جوان و نفراتي که از لحاظ فيزيکي قوي‌تر هستند بازي دادم. آنها نيز مسائل تاکتيکي را به خوبي انجام دادند. حتي در نيم ساعت آخر از لحاظ فيزيکي برتر از حريف بوديم و همه کار انجام داديم. سه تعويض تيم هم تاکتيکي بود و باعث شد روند تيم بهتر شده و نتيجه عوض شود.

وي صحبت‌هايش را اينگونه ادامه داد: مهم نيست کي، چه کسي و چگونه بازي مي‌کند؛ مهم نتيجه گيري تيم است. من فرقي بين نفراتم نمي‌بينم و آنها بايد خودشان را نشان دهند تا فيکس شوند. در پرسپوليس جاي رزرو شده براي هيچکس وجود ندارد و بازيکن بايد جاي خودش را پيدا کند.

سرمربي پرسپوليس با تاکيد بر اينکه تيم بايد هماهنگ شود تا به قهرماني برسيم، تصريح کرد: شايد تمرينات را دير شروع کرديم اما هزار برابر از توان خود مايه مي‌گذاريم تا بتوانيم به قهرماني برسيم. هواداران هم بايد در اين راه به ما کمک کنند.

ژوزه در واکنش به اين موضوع که بازي فجر و پرسپوليس را نبرد پيرمردها مي‌نامند، گفت: پيرمردها نبرد نمي‌کنند بلکه فکر مي‌کنند.

وي در پايان در خصوص نارضايتي هواداران از خط هافبک تيم پرسپوليس گفت: ما 15 روز است کار را شروع کرده‌ايم و نمونه کوچک کارمان بازي با صنعت نفت بود. علاوه بر اين همه تيم‌ها از عقب به جلو ساخته مي‌شوند مانند يک ساختمان که از پايه بايد آن را ساخت. وقتي دفاع قوي باشد تا بالاي تيم بهتر مي‌شود. عوض کردن ساده‌تر از دوباره ساختن است. تماشاگران حق دارند اما ما قدم به قدم مشکلات را حل مي کنيم.

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس تهران و فجرسپاسي شيراز در چارچوب هفته دوم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 22 فردا سه شنبه در ورزشگاه آزادي تهران برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 2 مرداد 1391برچسب:مانوئل ژوزه,پرسپولیس تهران,پیروزی تهران,پرسپولیس,پیروزی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    شعبده باز نيستم که در مدت کم تيم را درست کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)