بيکار ننشسته ايم که استقلال و پرسپوليس قهرمان شوند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بيکار ننشسته ايم که استقلال و پرسپوليس قهرمان شوند

حسن اشجاري ايپنا، اظهارداشت: هنوز نمي توان درباره تيمها اظهار نظر کرد زيرا بسياري از تيمها به آمادگي کامل نرسيده اند. سپاهان هم با توجه به تغييراتي که داشته هنوز هماهنگ نشده و به همين دليل نتوانستيم مقابل مس کرمان بازي خوبي به نمايش بگذاريم. بردي که به دست آورديم برايمان خيلي راضي کننده بود.

وي ادامه داد: سپاهان با اينکه مهره هاي زيادي را از دست داده اما هنوز مدعي اصلي قهرماني است. استقلال و پرسپوليس اگر مي خواهند قهرمان شوند بايد دعا کنند سپاهان خوب عمل نکند تا بلکه آنها بتوانند جام بياورند. سپاهان مدعي اصلي قهرماني است و استقلال و پرسپوليس اصلا نبايد تيم ما را دستکم بگيرند.

اشجاري افزود: پارسال هم همه مي گفتند استقلال قهرمان است اما در نهايت ما جام را بالاي سر برديم. درست است که استقلال و پرسپوليس بازيکنان خوبي به خدمت گرفته اند اما ما هم بيکار ننشسته ايم که آنها قهرمان شوند.

وي در خصوص حضور نکونام در استقلال گفت: نکونام بازيکني بزرگ و با شخصيت است و نيازي به تعريف من ندارد. نکونام بازيکني شايسته است که سالها در سطح اول فوتبال ايران بازي کرده است. به نظر من او بهترين خريد استقلال است که در ادامه ليگ وزنه تاثير گذاري براي اين تيم خواهد بود.

اشجاري در خصوص ديدار سپاهان مقابل فولاد اظهارداشت: هنوز فيلم بازيهاي فولاد را نديده ايم و از اين تيم شناخت نداريم. فولاد تيم دونده و سختکوشي است و بازي در گرماي اهواز هم کار ما را سخت تر مي کند. اميدوارم با دست پر به اصفهان برگرديم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:حسن اشجاري,اشجاری,ايپنا,سپاهان,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    بيکار ننشسته ايم که استقلال و پرسپوليس قهرمان شوند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)