قلعه‌نويي شرط بازوبند را گذاشت، نه من خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

قلعه‌نويي شرط بازوبند را گذاشت، نه من

فرهاد مجيدي در مورد رد کردن پيشنهاد بازي در استقلال گفت: «ببينيد من خيلي واضح بگويم به خاطر مردم مي خواستم برگردم. خيلي شفاف بگويم به دفتر حاجي رفتم که قرارداد ببندم که حاجي گفت قلعه نويي گفته که کاپيتانش نکونام است. براي همين بود که من قرارداد نبستم چون اگر قرارداد مي بستم به همه ارزش هاي باشگاه استقلال پشت کرده بودم. جواد کاپيتان تيم ملي است و براي او احترام زيادي قائلم اما اينجا استقلال است. من کاپيتان اين تيم بودم ، اصلا بحثي درباره بازوبند نشده بود که بخواهم درباره اش شرطي بگذارم. اينجا در استقلال، بازوبند به کسوت داده مي شود. اگر اين شرط را مي پذيرفتم، به چارچوب هاي باشگاه استقلال عمل نکرده بودم.»

مجيدي ادامه داد: «اين شرط را قلعه نويي گذاشت. حتي تصديق حرف من را مي توانيد در حرف هاي فتح الله زاده ببينيد. آقايان اگر با ما صادق نيستند ، با مردم صادق باشند. من اگر تصميم به بازگشت گرفتم تنها به دليل خواست مردم بود.»

او در اين باره که چرا سال قبل به رغم خواست مردم از استقلال رفت، مي گويد: «شما داريد درباره باشگاه بزرگ استقلال حرف مي زنيد که به يک فرد وابسته نيست. ما 9 امتياز بالاتر بوديم وقتي من رفتم. نمي گويم به چه دليلي از اين تيم رفتم ولي مي گويم به خاطر مردم آمدم. من دليل رفتنم را به شما نمي گويم. الان اگر آمدم روي خط درباره اين حرف ها صحبت مي‌کنم. من هيچ منتي سر استقلال نمي گذارم. اگر امسال از فوتبال خداحافظي نکنم سال بعد اين کار را انجام مي‌دهم. من مثل بعضي‌ها نيستم که بگويم اگر من هستم ، تيم بايد نتيجه بگيرد. مردم ما مردم باهوشي هستند و اين چيزها را مي‌فهمند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:قلعه‌نويي,فرهاد مجيدي,مجیدی,استقلال,استقلال تهران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    قلعه‌نويي شرط بازوبند را گذاشت، نه من

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)