رويانيان: برخي کنترل دهانشان را ندارند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رويانيان: برخي کنترل دهانشان را ندارند

محمد رويانيان شب گذشته در گفت‌وگو با برنامه 90 به سؤالات زير جواب داد.

* درست است که شما انواع خودرو را به بازيکنان داده ايد؟

من دروغ نگفتم و سقف قرارداد را رعايت نکردم. سقف قرارداد 400 ميليون تومان بود. مي توانستيم 80 ميليون تومان هم پاداش بدهيم و در کل با در نظر گرفتن شرايط ديگر مي توانستيم 650 ميليون تومان به بازيکنان طبق قانون سقف قرارداد پول بدهيم. من جدول پرداختي بازيکنان را به وزير ورزش و حراست وزارت ورزش داده ام. سقف قرارداد را رعايت نکردم اما دادن خودرو به بازيکنان هم صحت ندارد. پرسپوليس طلبي داشت که به جاي طلبش ماشين گرفت و اين 5- 6 ماشين را به جاي پول دادم.

* چطور مي توان باور کرد کريم انصاري فرد که فصل گذشته بيش از يک ميليارد تومان از باشگاه سايپا گرفته در اين فصل با 650 ميليون تومان به پرسپوليس بيايد؟

من راستگو هستم اما بي عقل نيستم. شما مدرک دريافت يک ميليارد تومان انصاري فرد از سايپا را به من نشان بدهيد تا بعد من بگويم او چقدر دريافت کرده است. مديريت کردن يک مسئله است و اين نيست که پول هنگفت را تهيه کرد و بدون فکر در جيب ديگري ريخت. اين حماقت است نه مديريت. متاسفم که برخي کنترل دهانشان را ندارند و حرف هايي مي زنند که خوب نيست.

دوستي که چندين سال هم در ورزش بوده گفته من پول يامفت يا پول بيت المال را به بازيکنان داده ام. من در حضور مردم که ولي نعمت ما هستند صراحتا مي گويم از بيت المال و دولت پولي نگرفته ام. من از دولت فقط 4.5 ميليارد تومان گرفته ام و از تيم رقيب پول کمتري دريافت کرده ام. ترازنامه مالي باشگاه در سال 90-91 را تقديم وزير ورزش و نهادي ذيربط داده ام. در فصل گذشته حدود 11 ميليارد تومان هزينه جذب بازيکن شد و من در اين فصل بين 15 تا 20 درصد بيش از آن پرداخت کرده ام و پايش هم مي ايستم.

* پول انتقال حقيقي را خرج جذب چند نفر مي کنيد؟

من مبلغ 50 درصد از قرارداد يک ساله و نيمه دنيزلي را به اين مربي پرداخت کردم و بعد عليرضا حقيقي را فروختم و پولش را خرج نکردم. آن دلار را نگه داشتم و امروز آن دلار به دردم خورد و با آن مانوئل ژوزه را گرفتم. پول دنيزلي را داده بودم و بعد دلار انتقال حقيقي را نگه داشتم و خدا هم با من بود.

* از کجا مي دانستيد دلار 1200 توماني 2 هزار تومان مي شود؟

شايد مخم خوب کار کرده و شايد هم خوب کار نکرده! چرا به حسابم نمي گذاريد؟ آقاي فردوسي پور شما يک مجري خوب و توانمند هستيد و اين نقص شما نيست، حسن شماست.

* پس به من هم مشاوره بدهيد!

به شما هم مشاوره مي دهيم، مشکلي نيست.

* به چند بازيکن ماشين داديد؟

اين در شأن من نيست. سيستم پشتيباني باشگاه 5 ماشين را داده است.

* اهداي ماشين 300 يا 400 ميليون توماني به بازيکن دور زدن قانون نيست؟

اگر قبول داريد که من راست مي گويم به هيچ عنوان اين حرف ها درست نيست. آدم عقل دارد و من هم يک انسان، ايراني و بچه مسلمان هستم و به اندازه يک خبرنگار شعور دارم آن هم با 33 سال خدمت! اينکه مي گويند من ماشين دادم درست نيست.

ما يک باشگاه دولتي هستيم و اگر ماشين هم وارد کنم رانت نيست ولي من يک ماشين هم وارد نکرده ام. ما با يک اسپانسر قرارداد داشتيم و بايد يک ميليارد تومان پول مي داد که نتوانست بدهد و به جاي آن به باشگاه ماشين داد. باشگاه هم مي خواست اين ماشين را بفروشد. من اگر زنده باشم براي باشگاه پرسپوليس شرکت هلدينگ تاسيس و کار اقتصادي مي کنم. من از يک جا حقوق مي گيرم و بايد به 60 نفر پاسخگو باشم اما يک ريال از جايي به اموالم اضافه نمي شود؛ نه اين که دينم زياد باشد بلکه مي ترسم اما انشالله براي پرسپوليس کار اقتصادي مي کنم تا اين باشگاه محتاج هيچ کس نباشد.

* فکر مي کنيد نکونام و خلعتبري با چه رقمي به استقلال و سپاهان رفته اند؟

نکونام سرمايه و بازيکن ملي ماست و خلعتبري هم يک ستاره است و من پشت سر آنها صحبت نمي کنم اما پولي که با من صحبت کردند بيشتر از اينهاست. مردم خودشان مي دانند در روزنامه ها نوشتند چه ارقامي پرداخت مي شود. ديگر همه مي دانند اوساسونا چقدر بابت رضايت نامه پول مي خواهد. خلعتبري هم لژيونر است. اين تقصير نکونام نيست باشگاه اوساسونا پول مي خواست. اين مبالغي که استقلال مي گويد را قبول ندارم. اگر شجاعانه حرف نمي زنند حداقل انصاف داشته باشند.

من راست گفتم که بالاي سقف قرارداد پول دادم. من را نزنيد. گفتم فوتسال تباني کرده، چقدر بايد هزينه راستگويي را بدهم؟ شما به عنوان رسانه ملي تشويق کنيد که مديران حقيقت را بگويند اگر چه من هميشه از گفتن حقيقت ضربه خورده ام.

* سيد جلال حسيني بالاي يک ميليارد تومان پول گرفته يا نه؟

اين سؤال خوبي نيست. من نمي دانم سيد جلال از سپاهان پول گرفته اما او بالاي سقف قرارداد از پرسپوليس پول گرفته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:رويانيان,ماشین,سقف قرداد,محمد رويانيان,برنامه 90,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رويانيان: برخي کنترل دهانشان را ندارند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)