رويانيان طرز پول درآوردن را به ما هم ياد بدهد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

رويانيان طرز پول درآوردن را به ما هم ياد بدهد

علي فتح الله زاده در گفت و گو با برنامه 90 صحبت ‌هاي زير را انجام داد.

* نکونام و جانواريو را گرفتيد و جباري را هم حفظ کرديد، از نقل و انتقالات راضي هستيد؟

من گفتم نيمه اول را به کادر فني اختصاص دادم و يک مربي طراز اول جذب کرديم. در نيمه دوم هم با نظر سرمربي، تيم را بستيم. خوشحالم که کاپيتان تيم ملي ايران را هم به استقلال آمد. تيمي در شان هواداران بستيم. تيم خوبي داريم که بتواند در آسيا قهرمان شود. به قلعه نويي گفتم ديگر قهرماني در ليگ برتر ايران برايمان جذابيت ندارد و بايد براي قهرماني آسيا بجنگيم و يا اينکه حداقل بين 4 تيم برتر آسيا قرار بگيريم. اين هدف و برنامه ما است که بين 4 تيم برتر قاره باشيم.

* ظاهرا بازيکنان استقلال پيشنهادهايي از تيم هاي قطري دارند...

يکي از آقاياني که ايجنت است اما از نظر من دلال است، اين کار را مي کند و اگر به حرکات شوم خود عليه استقلال ادامه دهد با آن برخورد مي کنم. برخي آقايان که نمي توانند از ما باج خواهي کنند به بازيکنان ما مي گويند شما را به قطر مي برم. آن هم در حالي که شورايي در قطر است که گفته فعلا قصد جذب بازيکن ايراني ندارد اما اين آقا با برنامه تعيين شده چنين پيشنهادهايي مي دهد ولي من با رفتن بازيکنان استقلال به قطر موافقت نمي کنم.

* گفته مي شود شما با قلعه نويي معامله کرديد و جباري را او خواسته و مجيدي را شما؟

مگر ما با هم همطراز هستيم که بخواهيم معامله کنيم؟ من مدير باشگاه هستم و مي توان از 25 بازيکن يک بازيکن با نظر من جذب شود. آن هم بازيکني که مورد وثوق همه هست. معامله اي در کار نبود. من با وجود اينکه مسئوليت دارم وقتي به کسي اختيارات مي دهم ديگر خودش مسئول است و بازيکن تحميل نمي کنم زيرا قلعه نويي مسئول فني تيم است و بايد پاسخگو باشد. پنج شنبه گذشته قلعه نويي به دفتر من آمد و گفت ما نبايد سرمايه سوزي کنيم و بايد آخر فصل را ببينيم يا ديدار با الهلال و الاتحاد را در نظر داشته باشيم و به همين دليل به جباري و مجيدي نياز داريم.

* ظاهرا شما با جباري درگيري فرا لفظي داشتيد؟

جر و بحث داشتيم اما فرا لفظي نبود. با بازيکنان بر سر مبلغ قرارداد چانه زني مي کنيم اما اگر به اين شکل که مي گوييد باشد، جباري اکنون در باشگاه نبود. جباري پرخاشگر است و زود عصباني مي شود اما در مقابل مديرعامل اينگونه نيست.

*يعني بحث قندان پرتاب کردن نبوده؟

نه.

* حرف ها در مورد انتقال نکونام ضد و نقيض است،‌ 700 هزار يورو به نکونام داده شده يا باشگاه اوساسونا؟

در بحث انتقال نکونام نيازي به لاپوشاني نيست. قوانين اين اجازه را مي دهد که به باشگاه خارجي پول رضايت نامه را بدهيم و اين جز سقف قرارداد نيست. من پول نداشتم به باشگاه اوساسونا بدهم و نکونام خودش پول داد و من به او چک 15 روزه دادم. از باشگاه اوساسونا هم رسيد دريافت مي کنيم زيرا بايد اسناد را داشته باشيم چرا که ما يک باشگاه دولتي هستيم.

* روزنامه مارکا اسپانيا نوشته که بابت انتقال نکونام رقمي به باشگاه اوساسونا داده نشده است؟

شما داريد با صاحب کار صحبت مي کنيد، الحمدالله روزنامه هاي خارجي هم به ميان آمدند اين روزنامه براي اسپانيايي ها معتبر است نه براي من.

* باشگاه اوساسونا نکونام را بازيکن آزاد اعلام کرده زيرا نمي توانسته حقوقش را پرداخت کند؟

من از شما با مردم صادق تر هستم. ما با باشگاه اوساسونا مذاکره کرديم و قرار است پول را که داديم رسيد بگيريم. رسيد را که گرفتيم مي دهيم شما آن را چاپ کنيد! اينکه باشگاه اوساسونا گفته حقوق نکونام بالاست دليل نمي شود او را مفت از دست بدهد.

* شما و رسولي نژاد گفتيد نکونام در حد سقف قرارداد پول گرفته است؟

شما به ما اجازه مي دهيد که 5 دوربين بردارم و از افراد مختلف در صدا و سيما مصاحبه بگيرم در مورد سياست کلي صدا و سيما؟ شما مي دانيد سياست ضرغامي چيست؟ ولي شما از معاون و معاون معاون سوال مي کنيد در حالي که من مديرعامل باشگاه هستم. من 700 هزار يورو به باشگاه اوساسونا دادم و 350 ميليون تومان هم به خود نکونام. اگر کسي آمد و سند آورد که يک ريال بيشتر داده ام من را بازخواست کنيد.

* مگر مي شود قبول کرد نکونام يک ميليون يورو را در اسپانيا رها کرده و با 350 ميليون تومان به استقلال آمده است؟

او مي خواسته آزاد شود و پول آزادي نکونام را ما به اوساسونا داديم. عاشق چشم و ابروي اوساسونا نبوديم که 700 هزار يورو به اين باشگاه بدهيم اين پول را بخاطر نکونام داديم و 350 ميليون تومان هم به خودش داديم.

* مگر مي شود باور کرد نکونام با اين ارقام به استقلال آمده؟

حالا که آمده و دلش خواسته که بيايد. به نماز و روزه ام قسم يک ريال بيشتر از مبلغي که گفتم ندادم. اگر 10 سال بعد هم کسي گفت پول بيشتري دادم من را محکوم کنيد و آبرويم را بريزيد.

*بحث دو چک 700 هزار يورويي مطرح است؟

براي يک سال 700 هزار يورو است و اگر فصل آينده هم اين بازيکن را بخواهيم 700 هزار يورو ديگر بايد بدهيم. مدير برنامه نکونام که اتفاقا پرسپوليسي تاپ هم هست مي تواند بگويد. من قسم خوردم که دروغ نمي گويم. من اطمينان مي دهم 20 درصد زير قيمت رقيب با بازيکنان قرار داد بستيم. از وزير محترم ورزش مي خواهم که يک حکم به من و رويانيان بدهد تا ما قراردادهاي باشگاه هاي يکديگر را بررسي کنيم.

* انصاري فرد چقدر با باشگاه استقلال صحبت کرد؟

او از پيش ما رفته و درست نيست حرف بزنم. کريم بي معرفتي کرد و از پيش ما رفت و جواب ما را ديگر نداد اما او گفت يک باشگاه ديگر به او پيشنهاد يک ميليارد و سيصد ميليون توماني داده است. در نهايت هم به تيم رقيب رفت. به قول رويانيان از همان عشق هاي يک و نيم ميليارد توماني!

* شما و رويانيان مدام عليه يکديگر مصاحبه مي کنيد؟

تاريخ مصاحبه ها را نگاه کنيد. من براي رويانيان احترام قائل هستم اما او به من تهمت زد و من هم جوابش را دادم و بعد عذرخواهي کردم. من مي گويم او تيم خوبي بسته است. فصل گذشته نيز برنامه 90 نظر سنجي بهترين عملکرد در فصل نقل و انتقالات را گذاشت و پرسپوليس راي آورد اما من گفتم اشکالي ندارد؛ تا فردوسي پور در برنامه 90 هست پرسپوليسي ها در تلويزيون برنده مي شوند و ما در ميدان مسابقه برنده هستيم.

* مهدي رحمتي سقف قرارداد را رعايت کرده است؟

يک تبصره هست که باشگاه هايي که در ليگ قهرمانان آسيا هستند مي توانند جوايز مالي به بازيکنان بدهند و هر برد در آن مسابقات 40 هزار دلار پاداش دارد و در صورت صعود هم 80 هزار دلار به باشگاه پاداش مالي مي دهند. بنابراين فدارسيون ابلاغ کرده که مي توانيم از آن جوايز به بازيکنان پول بدهيم و اگر يک ميليون دلار پاداش بگيريم اين پادش بين بازيکناني که از سقف عبور کرده ايم تقسيم مي شود.

* اسپانسر 9 ميلياردي شما چه شد. راستي پول هايي که داده ايد را از کجا مي آوريد؟

رويانيان دستش باز است اما برخي مثل ما شهرستاني هستند و دير دوزاري‌شان مي افتد. او درست مي گويد از وزارت ورزش فقط 4و نيم ميليارد تومان پول گرفته اما او از بخش هاي ديگر دولت پول گرفته تبصره ماده 13، حمل و نقل ريلي و سي ان جي ، برايش قدرت مي آورد. نمي گويم از اين نهادها پول گرفته بلکه مي گويم اين نهادها قدرت مي آورد و قدرت هم پول.

* با قدرت مي توان پول آورد؟

بله، يکي همين اسپانسر خودرو که هر وقت مي خواهد مي زند و پول مي گيرد. قدرت، پول هم مي آورد. او تيم 20 ميليارد توماني بسته است. من آنقدر تواضع دارم که از رويانيان ياد بگيرم به ما ياد بدهد چطور پول دربياوريم.

* هنوز بحث انتقال نکونام و اوساسونا قابل باور نيست؟

ما مسلمانيم و مسلمانان در ماه مبارک رمضان دروغ نمي گويند. 700 هزار يورو به باشگاه اوساسونا داديم. من يکبار به رويانيان گفتم عددي نيستي که علتش اين بود که رويانيان به من گفت خالي بند هستي و چک هاي بي محل به دست مردم مي دهي. آقاي فردوسي پور چرا عدالت را رعايت نمي کنيد و مطالب او را نمايش نمي دهيد؟ هر چه به ضرر ماست ويروسي شده است؟! ضمن اينکه از اينکه شما گفتيد پهلوان زنده را عشق است ناراحتم زيرا کيانوش رحمتي با ما قراردادي نداشت و من بخاطر همين "پهلوان زنده را عشق است" با اين بازيکن تمديد قرارداد کردم. چون او پايش را بخاطر استقلال از دست داد اولين بازيکني بود که قراردادش را تمديد کردم. اگر آسيب ديده نبود با او قرارداد امضا نمي کردم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:رويانيان,علی فتح الله زاده,محمد رویانیان,فتح الله زاده,پول,برادر,برنامه 90,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    رويانيان طرز پول درآوردن را به ما هم ياد بدهد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)