نکونام گرانقيمت ترين بازيکن ايران با 4.5 ميليارد تومان! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نکونام گرانقيمت ترين بازيکن ايران با 4.5 ميليارد تومان!

دعواي رويانيان و فتح الله زاده در برنامه شب گذشته نود هر چه نداشت حداقل قيمت قرارداد جواد نکونام را فاش کرد.

ديشب و قتي بحث طرفين بالا گرفت و صحبت جذب نکونام پيش آمد مديرعامل پرسپوليس خطاب به فتح الله زاده گفت گفت: شما براي جذب نکونام براي يک سال يک ميليون و چهارصد هزار يورو فقط بابت رضايت‌نامه داده‌ايد که فتح الله زاده گفت چنين چيزي نيست و 700 هزار يورو داده‌ايم.

رويانيان هم در پاسخ گفت مديربرنامه هاي نکونام اين موضوع را به ما گفت که اوساسونا اين مبلغ را مي خواهد؛ 700 هزار يورو در ابتدا و 700 هزار يورو هم براي 10 ماه بعد. سکوت مديرآبي در اين لحظه به معناي تاييد اين ارقام بود و حالا مي توان با يک حساب سرانگشتي به اين مهم رسيد که خريدن نکو چقدر براي آبي ها آب خورده است.

آبي ها براي دريافت رضايت نامه جواد براي سال اول هفتصد هزار يورو داده اند که در صورت تمديد قرارداد اين رقم به يک ميلوين و چهارصدهزار يورو مي رسد . اگر هر يورو را 2400 تومان محاسبه کنيم مي شود سه ميليارد و سيصد و شصت ميليون تومان!

به اين رقم بايد خود قرارداد نکو را هم اضافه کرد که سقف قرارداد است و که با احتساب ملي پوش بودنش680 ميليون تومان بوده است.جالب اينکه به اين مبلغ آپشن هايي هم براي هر سال اضافه مي شود که شامل مبالغ پاداش قهرماني در ليگ و .. مي شود که حتما جدا از پاداش کلي بازيکنان پرداخت خواهد شد .

با اين حساب مي توان براحتي اذعان کرد جذب نکو چيزي حدود چهار و نيم ميليارد براي آبي ها آب خورده و حالا کاپيتان تيم ملي و استقلال گرانقيمت ترين بازيکن ايران است .

نکونام که مهمترين ايراني حاضر در ليگهاي اروپايي بوده از قطر و ترکيه پيشنهاداتي براي ادامه بازي داشت اما استقلال را انتخاب کرد.او در سال 1382 نيز با تمديد 300 ميليوني قراردادش با پاس رکورد نقل و انتقالات فوتبال ايران را جابه جا کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:نکونام,دعواي رويانيان و فتح الله زاده,نود,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نکونام گرانقيمت ترين بازيکن ايران با 4.5 ميليارد تومان!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)