براي پس گرفتن پيراهن تيم ملي به استقلال آمدم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

براي پس گرفتن پيراهن تيم ملي به استقلال آمدم

هاشم بيک زاده در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: استقلال شرايط خوبي دارد و مصمم هستيم مقابل سايپا هم پيروز شويم و دومين برد را بدست بياوريم. نمايش استقلال مقابل آلومينيوم هرمزگان راضي کننده نبود. مي دانم که هواداران انتظار بيشتري از استقلال دارند و مي خواهند اين تيم فوتبال زيبايي به نمايش بگذارد. هواداران فعلا بايد به ما حق بدهند که نتوانيم خوب بازي کنيم چرا که هنوز در آمادگي ايده آل قرار نداريم و بدن هايمان سنگين است.

وي افزود: من اطمينان دارم بعد از گذشت چند هفته از ليگ استقلال تبديل به تيم رويايي طرفدارانش مي شود و علاوه بر کسب 3 امتياز فوتبال زيبايي هم به نمايش مي گذارد. تيمهاي امير قلعه نويي هميشه تماشاگر پسند و هجومي بازي مي کنند و من به هواداران قول مي دهم امسال از تماشاي بازيهاي استقلال لذت خواهند برد.

هافبک استقلال با اشاره به ديدار آبي پوشان مقابل سايپا گفت: در اين ديدار از امتياز ميزباني برخوردار هستيم و مي توانيم از حمايت تماشاگرانمان بهره ببريم. سايپا هميشه براي استقلال مشکل ساز بوده اما اميدوارم در اين ديدار بهتر از بازي قبل ظاهر شويم و بتوانيم دومين پيروزي را به دست بياوريم چرا که کسب امتيازات در هفته هاي اول ليگ خيلي مهم است. هم فشار روحي را از روي بازيکنان يک تيم برمي دارد و هم اندوخته خوبي براي ادامه ليگ است.

بيک زاده درباره مشکلات مالي استقلال خاطرنشان کرد: هنوز مشکلات مالي تيم ما حل نشده است. قول داده اند که بخشي از مطالبات را پرداخت کنند اما هنوز که قولشان عملي نشده است. اميدوارم اتفاقات فصل گذشته تکرار نشود و زودتر پول بازيکنان را بدهند وگرنه تيم به مشکل مي خورد.

وي در پايان گفت: از عملکرد خودم در ديدار مقابل آلومينيوم چندان راضي نيستم. من بايد خيلي بهتر از اينها کار کنم چرا که براي پس گرفتن پيراهن تيم ملي به استقلال آمده ام و هدفم اين است که ايران را در جام جهاني 2014 همراهي کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:هاشم بيگ زاده,بيگ زاده,ايپنا,استقلال تهران,استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    براي پس گرفتن پيراهن تيم ملي به استقلال آمدم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)