تيموريان: نگران جايگاهم در تيم ملي نيستم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

تيموريان: نگران جايگاهم در تيم ملي نيستم

آندرانيك تيموريان در گفت‌وگو با ايسنا، درباره اين كه گفته مي‌شود او با رفتن به ليگ قطر نگران جايگاهش در تيم ملي است؟ گفت: اصلا اين طور نيست. من اگر نگران جايگاهم در تيم ملي بودم، پس از جام جهاني 2006 كه اتفاقا بازي‌هاي ملي كمي هم داشتم، ريسك نمي‌كردم و به ليگ انگليس نمي‌رفتم. من سال‌ها در فوتبال انگليس سختي كشيدم و براي اين كه پيشرفت كنم، حاضر شدم با پول كمتري در فوتبال جزيره فعاليت كنم. نگاه من اصلا مالي نبود و به دنبال اين بودم كه تجربه جديدي را به دست بياورم. شايد اگر بازيكن جوان ديگري در آن سن و سال به جاي من بود اين ريسك را نمي‌كرد و به انگليس نمي‌رفت، ولي من اين كار را كردم و جايگاهم در تيم ملي را هم از دست ندادم. حتي زماني كه در يك مقطع كوتاه در انگليس تيم نداشتم آنقدر خوب كار كردم كه مربيان تيم ملي به من لطف داشتند و من را دعوت كردند.


تيموريان ادامه داد: از قول من عنوان شده است كه با رفتن به ليگ قطر نگران جايگاهم هستم. در حالي كه هرگز چنين حرفي نزدم و نمي‌دانم كه چطور اين صحبت‌ها از قول من نوشته مي‌شود. ليگ قطر، ليگ كوچكي نيست و سابقه حضور ايراني‌ها در اين ليگ به 20 ـ 30 سال قبل بر مي‌گردد و بازيكنان خوب و بزرگي در اين كشور بازي كرده‌اند.

وي افزود: اصلا نگران جايگاهم در تيم ملي نيستم و اين صحبت‌هايي كه مطرح مي‌شود، صحت ندارد. پس از سال‌ها بازي كردن تجربه لازم را به دست آورده‌ام و مي‌دانم كه چگونه بايد خودم را آماده نگه دارم. مطمئنا در تيم جديدم تمرينات را به صورت جدي دنبال مي‌كنم. من به اينجا نيامدم كه تفريح كنم. درست است كه از نظر مالي شرايط خوبي وجود دارد، ولي به اين معني نيست كه تمريناتم را سبك كنم و سعي مي‌كنم كه با كار جدي جايگاهم را در تيم ملي حفظ كنم.


تيموريان بيان كرد: مي‌دانم كي‌روش بازي من را هم مانند ساير ملي‌پوشاني كه در سال‌هاي قبل در ليگ‌هايي مانند قطر حضور داشتند را زير نظر مي‌گيرد.


بازيكن ايراني الخريطيات گفت: سعي مي‌كنم در اين تيم خوب كار كنم تا هم افتخاري براي فوتبال ايران باشم و هم اين كه بتوانم در آستانه بازي‌هاي حساس تيم ملي آمادگي‌ام را حفظ كنم. ضمن اين كه بايد به اين نكته اشاره كنم كه در بازي برابر لبنان محروم هستم و از اين بابت ناراحتم، اما سعي مي‌كنم كه در بازي‌هاي بعدي با بهترين شرايط بدني تيم ملي را همراهي كنم.


او همچنين درباره تيم جديدش گفت: در ماه مبارك رمضان تمريناتمان زير نور انجام مي‌شود و از آنجايي كه هواي قطر بسيار گرم است، در حالت عادي هم در ساعت 21 تمرين مي‌كنيم. تا پايان ماه مبارك رمضان به همين شكل تمريناتمان ادامه پيدا خواهد كرد و پس از‌ آن براي برپايي يك اردو به نورنبرگ آلمان مي‌رويم.


تيموريان درباره معارفه‌اش نيز گفت: چند روز پيش معرفي شدم و پيراهن شماره 14 را نيز برداشتم. از آنجا كه رنگ پيراهن تيممان هم آبي است، اين مساله باعث مي‌شود كه من زياد خودم را از استقلال و رنگي كه دوست دارم دور نبينم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: چهار شنبه 4 مرداد 1391برچسب:تيموريان,تیم ملی ایران,ایران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    تيموريان: نگران جايگاهم در تيم ملي نيستم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)