فتح الله زاده: از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فتح الله زاده: از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم

علي فتح الله زاده پس از شکست استقلال برابر سايپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و تصريح کرد: بدن بازيکنان ما هنوز سنگين است و آنها نمي‌توانند بدوند. بايد به آنها دو، سه بازي ديگر فرصت بدهيم تا بدن‌هاي‌شان رها کند.

وي افزود: از اين بازي راضي نيستم اما بايد حرفه‌اي فکر کنيم. وقتي ساق بازيکنان سنگين است و آنها نمي‌توانند بازي کنند، بايد چه کار کنيم؟ به هر حال اين تيم بعد از چند هفته جا مي‌افتد و به زمان نياز دارد. قلعه نويي به ما قول داده است از سه، چهار بازي بعد با استقلال نتايج خوبي بگيرد.

فتح الله زاده در خصوص تشويق فرهاد مجيدي يادآور شد: اين تشويق‌ها مشکلي پيش نمي‌آورد. ما هم از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم. به هر حال تماشاگران ما مجيدي را دوست دارند که او را تشويق مي‌کنند.

مديرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به اين سئوال که "آيا خريد نکونام براي استقلال هزينه اضافي نبوده است؟"، گفت: جواد تازه به استقلال اضافه شده و سال‌ها در فوتبال ايران نبوده است. بايد به او فرصت بدهيم تا به تدريج در تيم جا بيافتد.

فتح الله زاده همچنين به مشکلات مالي اين باشگاه اشاره کرد و يادآور شد: اين مشکلات هنوز حل نشده است. ما تاکنون توانسته‌ايم اسپانسر پشت پيراهن را بگيريم و تلاش مي‌کنيم هفته آينده اسپانسر جلوي پيراهن را هم جذب کنيم تا بخشي از مشکلات ما مرتفع شود.

وي در پايان گفت: استقلال باخته است و من هم در ورزشگاه حاضر هستم. آن دوستي که مي‌گفت من در باخت‌ها به استاديوم نمي‌آيم حالا کجاست؟!

تيم فوتبال استقلال در دومين ديدار خود در ليگ دوازدهم، چهارشنبه شب به مصاف سايپا رفت که در نهايت با نتيجه 2 بر يک از حريف خود شکست خورد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






khabarfarsi

امیرحسین زینلی

khabarfarsi

http://khabarfarsi.loxblog.com

خبر(همه چیز از همه جا)

فتح الله زاده: از تشويق مجيدي ناراحت نمي‌شويم

خبر(همه چیز از همه جا)

ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

خبر(همه چیز از همه جا)