برگزاري جام حذفي در صورت کوتاه آمدن کي‌روش خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

برگزاري جام حذفي در صورت کوتاه آمدن کي‌روش

علي اکبر ابرقويي‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تصميم هيات رئيسه سازمان ليگ براي برگزاري مسابقات جام حذفي ضمن بيان مطلب فوق گفت: اعتقاد من اين است که با توجه به شرايط جدول ليگ برتر و برنامه‌هاي تيم ملي مي‌توان زمان خوبي براي برگزاري جام حذفي در نظر گرفت اما اين منوط به آن است که کي‌روش از خواسته‌هايش براي استفاده بيشتر از زمان‌هاي اردوهاي آماده سازي تيم ملي کوتاه بيايد.

وي افزود: ما سعي داريم با يک برنامه‌ريزي مناسب فرصت لازم براي آماده سازي تيم ملي را به کي‌روش بدهيم تا ضمن جلب نظر سرمربي تيم ملي بتوانيم مسابقات جام حذفي را به بهترين شکل برگزار کنيم. جام حذفي، جامي معتبر است که رقابت را در بين همه تيم‌ها بالا برده و جذابيت‌هاي خاص خود را دارد.

عضو هيات رئيسه سازمان ليگ و رئيس هيات فوتبال استان اصفهان در مورد اقدامات صورت گرفته براي افزايش سهميه‌هاي ايران در ليگ قهرمانان آسيا اظهار داشت: با پيگيري‌هاي خوب فدراسيون، سازمان ليگ و اتحاديه فوتبال امسال بحث استانداردسازي باشگاه‌ها با شرايط بهتري پيش مي‌رود و با حضور بازرسان و مشاوران اتحاديه در باشگاه‌ها سعي بر اين است که مشکلات کمتر شده و نواقص موجود برطرف شود و در نهايت شاهد افزايش سهميه ايران در ليگ قهرمانان آسيا باشيم که من به اين موضوع اميدوارم.

وي کميته‌هاي فدراسيون را نهادهاي تصميم سازي و سياست گذار دانست که مسئوليت اجرايي نداشته و تشکيلات اجرايي پيگير مصوبات اين نهادها هستند، افزود:‌ در حال حاضر دپارتمان‌هاي مسابقات رقابت‌هاي ليگ دسته دوم و سوم و پايين‌تر آن را نظارت مي‌کنند و دو مجموعه اجرايي سازمان ليگ برگزاري ليگ برتر و جام حذفي است و سازمان ليگ آزادگان برگزاري ليگ دسته اول را برعهده دارد که اين مسائل بر طبق استانداردهاي فيفا و کنفدراسيون فوتبال آسياست.

ابرقويي نژاد در پايان گفت: سازمان ليگ سعي مي‌کند با زمان بندي مناسب شرايط را براي هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات فراهم کند تا خسارت کمتري به تيم‌ها وارد شود. البته در کنار اين باشگاه‌ها بايد با استانداردسازي باشگاه و فضاي برگزاري مسابقه سعي کننده استانداردهاي برگزاري ليگ بالاتر رود که در نهايت فوتبال ملي و باشگاهي ايران سود اين پيشرفت‌ها را از بين خواهد برد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: جمعه 6 مرداد 1391برچسب:علي اکبر ابرقويي‌نژاد,ابرقويي‌نژاد,هيات رئيسه سازمان ليگ,جام حذفی,مسابقات جام حذفي,کی روش ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    برگزاري جام حذفي در صورت کوتاه آمدن کي‌روش

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)