آرامش رويانيان بنزيني بر عصبانيت فتح‌اله‌زاده خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

آرامش رويانيان بنزيني بر عصبانيت فتح‌اله‌زاده

90: علي فتح‌اله‌زاده عصبي بود. از همان ابتدايي که شماره تلفن برنامه عادل را روي LCD گوشي گران‌قيمتش ديد، با لحني نه‌چندان دوستانه وارد جدال نفس‌گير 90 با آتش‌بياري «عادل»! شد تا حتي نزديک‌ترين دوستانش هم بدانند که شب، شب حاجي نيست. از همان زماني که اختلافش را با امير قلعه‌نوعي درخصوص جذب جباري و جذب نشدن فرهاد مجيدي کتمان کرد. او که از امير قلعه‌نوعي دريبل 2طرفه وحشتناکي خورده بود، اين بار قصد نداشت حداقل مقابل عادل کم بياورد. اما لحنش، بالا و پايين شدن خط صدايش و از همه مهمتر حرف‌هايش مثل سابق به دل ننشست. او پس از اين که تمام شنيده‌ها درخصوص مجادله با قلعه‌نوعي و حتي درگيري فرالفظي با مجتبي جباري را از بيخ و بن تکذيب کرد، در مقابل سئوال «قندان پرت کردن جباري به سمت خودش» با يک «نه» نه‌چندان محکم و البته مکث‌دار نشان داد که در شب‌هاي ماه مبارک رمضان چندان روي فرم نيست!

او در ادامه هنگامي که در مقابل سئوالات کددار عادل درخصوص چگونگي توافق با نکونام مواجه شد اعلام کرد که نيازي به «لاپوشاني» ندارد. اما همه چيز هويدا بود. او حتي معتبرترين روزنامه کشور اسپانيا ـ مارکا ـ را هم تکذيب کرد تا نشان دهد کاپيتان تيمش با همان «چندرغاز» پولي که مدنظرش بوده به استقلال آمده. در اين ميان حرف‌هاي اميري و نکونام هم افاقه نکرد. يکي مي‌‌گفت او بالاي سقف گرفته و ديگري مي‌‌گفت زير سقف.

او مباحث ديگري را هم وسط مي‌‌کشد؛ از اين که من اجازه دارم 5 دوربين بردارم و از افراد مختلف صداوسيما مصاحبه بگيرم تا پرس و جو در مورد سياست‌هاي ضرغامي! در نهايت هم پا را در يک کفش کرد که من 700 هزار يورو به باشگاه اوساسونا دادم و 350 ميليون تومان به نکونام! البته با تاکيد به اين جمله که «آقاي فردوسي‌پور! من از شما با مردم صادق‌ترم» يا «به نماز و روزه‌ام قسم که يک ريال بيشتر از مبلغي که گفته‌ام نداده‌ام و...»

حاجي استقلالي‌ها روي فرم نبود. چرا که حتي اين واقعيت را هم که بايد 2 قسط 700 هزار يورويي را به اوساسونايي‌ها مي‌‌داده تکذيب کرد و پرداخت يک قسط ديگر را منوط به خواستن نکونام در فصل آينده دانست. درحالي که عالم و آدم مي‌‌دانند موعد سررسيد پرداخت قسط دوم 700 هزار يورويي 10 ماه بعد است و مربوط به فصل آينده نمي‌‌شود.

حاجي روي فرم نبود. چرا که درمقابل ادعاهاي محمد رويانيان به سان اسپندي بود بر روي آتش. او که متوجه شد استدلال‌ها و حرف‌هايش در مورد شرايط پيش آمده در استقلال حتي نمي‌‌تواند هوادارانش را متقاعد کند، سعي کرد با پيش کشيدن وضعيت پرسپوليس براي اين تيم چالش ايجاد کند! درحالي که پيش‌تر از او رويانيان همين مسير را طي کرده بود. بدون خشم، عصبانيت، بالا و پايين رفتن موج صدا و پيش کشيدن وضعيت استقلال در فصل نقل و انتقالات.

***

حاجي عصبي بود. از همان اول. او هيچ توضيحي در مقابل حرفهاي محمد رويانيان در توصيف کارهايي که براي پرسپوليس و استقلال انجام داده، نداشت. درحالي که رويانيان به بودجه 12 ميلياردي 2 باشگاه که با رايزني‌هاي خودش صورت گرفت، اشاره مي‌‌کرد؛ فتح‌اله‌زاده با همان لحن عصبي ادعاي رويانيان را رد کرد و گفت: اين بودجه 6 ميليارد است نه 12 ميليارد! يعني او مدعي يک اختلاف 6 ميلياردي بود. جالب اينجا بود که اين اختلاف 6 ميلياردي ما را به ياد جمله‌اي از رسولي‌نژاد ـ رئيس هيات مديره باشگاه استقلال ـ انداخت که در اوج درگيري با حاجي آبي‌ها از گم شدن 5 ميليارد تومان در باشگاه گفت و اين که بودجه‌اي که او به عنوان عضو هيات مديره صحبت مي‌‌کرد 5 ميليارد تومان با آنچه فتح‌اله‌زاده اعلام مي‌‌کرد، تفاوت داشت. اين اختلاف مالي اگرچه با حل اختلاف اين دو سريعا جمع و جور شد، اما حاجي با اين اختلاف رقم‌ها حسابي آزارمان داد.

***

حاجي عصبي بود. سکوت و جملات بريده بريده او هنگامي که رويانيان بحث نحوه پرداخت 2 پيش‌قرارداد 700 هزار يورويي را پيش کشيد، شايد به معناي پذيرش اين ادعا بود. فتح‌اله‌زاده که حتي پاي برادر انصاري‌فرد را پيش کشيد با همان ضرب و تقسيم‌هاي معروفش نگفت که يوروي 2400 تومان ضربدر يک ميليون و چهارصد هزار يورو به عددي تبديل مي‌‌شود که هيچ سنخيتي با سقف 680 ميليوني فوتبال ايران براي بازيکنان ملي‌پوش ندارد!

***

حاجي عصبي بود و اين عصبيت به ضرر او و استقلال شد. تا جايي که آرامش چهره‌اي چون رويانيان به مانند بنزيني بود روي اين عصبانيت حاجي!

مي‌‌داني اين عصبانيت از کجا شروع شد. از جايي که رويانيان بيشتر از آن که فتح‌اله‌زاده را يک مدير فوتبالي خطاب کند، با جمله «برخي از دوستان قبلا يک خبرنگار بوده‌اند» از همتايش استقبال کرد.

***

با اين عصبانيت مديرعامل آبي‌ها، ما که نفهميديم بالاخره حق با چه کسي است. مجيدي، جباري، قلعه‌نوعي، نکونام، روزنامه مارکا يا فتح‌اله‌زاده.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: شنبه 7 مرداد 1391برچسب:رویانیان,فتح الله زاده,بنزین,آرامش,مدیر عامل استقلال تهران,مدیر عامل پرسپولیس تهران,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    آرامش رويانيان بنزيني بر عصبانيت فتح‌اله‌زاده

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)