سه تفنگدار كه حاضر به ترك استقلال اند! خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

سه تفنگدار كه حاضر به ترك استقلال اند!

مجتبي جباري چندان دلخوشي از امير ندارد و معتقد است سرمربي استقلال به خاطر نياز راضي به تمديد قرارداد وي شد. در حالي که تنها دو هفته از فصل جديد بازي ها شروع شده هشت شاکي به رفتار امير معترض است و مي گويد اگر او ناآماده بوده جواد نکونام هم، چنين شرايطي داشته، در حالي که مجتبي در هفته دوم در ليست 18 نفره تيم قرار نگرفت اما جواد فيکس بازي کرد. روز بعد از اين بازي بود که جباري پاي خود را به بهانه مصدوميت گرفت و البته قلعه نويي هم به او اجازه داد تمرين نکند اما در دل عهد بست مانع از جدايي وي شود و از او براي اين فصل بازي بگيرد.


به گزارش «تابناک»، ديگر جدايي طلب استقلال فريدون زندي است که پيشنهاد مالي قطري ها او را وسوسه کرده تا جايي که براي گرفتن رضايتنامه به همراه پدر و مادرش به باشگاه استقلال رفت. او در سال هاي پاياني بازيگري خود قرار دارد و طبيعي است که در مدت باقي مانده به دنبال دريافت پول بيشتر باشد. لابد زندي پيش خود مي گويد من که از آندو استقلالي تر نيستم که براي دريافت دلارهاي بيشتر استقلال را ترک کرد و به قطر رفت.

پژمان منتظري هم در همان استارت کار نغمه جدايي سر داد. بازيکني که کاراکتر سياستمدارانه اي دارد و البته سر به زير و آرام است. پيش از شروع فصل و در حالي که قطري ها خواستار جذب پژمان بودند باشگاه قرارداد وي را با نويد اهداي بازوند کاپيتاني تمديد کرد اما فصل شروع شد بي آنکه بازوبند بر بازوي پژمان بسته شود و جالب اينکه اين مدافع خوزستاني جايگاه تخصصي اش را هم از دست داد و حال مجبور است در نقش مدافع هافبک ظاهر شود، پستي که نسبت به آن معترض است و شايد به خاطر همين اعتراض ها بوده که در هفته دوم بازي نکرده است.

امير راضي به جدايي هيچ يک از اين بازيکنان نيست و مي گويد در اين فصل پرفراز و نشيب به وجود تک تک اين بازيکنان نيازمند است. يقينا خواسته هاي اين بازيکنان چالش هاي جديدي را در استقلال به وجود خواهد آورد خصوصا که انعطاف امير در مربيگري چندان هم مثال زدني نيست. به همه اين دردسرها دردسر تشويق فرهاد مجيدي را اضافه کنيد که اين روزها به نماد اعتراض براي طرفداران استقلال تبديل شده و شايد همان بلايي که پرسپوليسي ها با تشويق علي دايي بر سر حميد استيلي آوردند نمونه اش را استقلالي ها با تشويق فرهاد مجيدي براي امير قلعه نويي حادث کنند هر چند که اعتراض پرسپوليس به نحوه روي کار آمدن حميد استيلي بود اما استقلالي ها به خاطر عدم حضور فرهاد در ترکيب استقلال به امير قلعه نويي معترضند.

دعواي استقلالي ها در شرايطي فروکش خواهد کرد که تيم در مسير نتيجه گيري حرکت کند در غير اينصورت اين اعتراض ها سر باز خواهد کرد و تبديل به غدد سرطاني خواهد شد. شايد بهتر بود امير اين همه بازيکن مدعي بازي را دور هم جمع نمي کرد...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 8 مرداد 1391برچسب:,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    سه تفنگدار كه حاضر به ترك استقلال اند!

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)