پرسپوليس و استقلال به اندازه هزينه‌‌شان نتيجه نگرفته‌اند خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

پرسپوليس و استقلال به اندازه هزينه‌‌شان نتيجه نگرفته‌اند

محمود ياوري در گفت و گو با فارس در مورد ديدار سه‌شنبه شب با نفت آبادان، گفت: نفت يکي از بهترين‌ تيم‌هاي سال‌هاي اخيرش را دارد و من به همراه کادر فني فيلم بازي‌هاي اين تيم را ديده‌ام. آنها بسيار روان و باکلاس فوتبال بازي مي‌کنند. بازي سختي پيش رو داريم و هر دو تيم بر اساس کار تاکتيکي بازي مي‌کنند.

وي ادامه داد: من به فوتبال تهاجمي اعتقاد دارم و بازيکنان نيز در اين راستا تلاش مي‌کنند و مي‌خواهند ثمره کار و تلاششان را ببينند.

ياوري در مورد اينکه امکان دارد فجر شگفتي ساز ليگ در اين فصل شود، تصريح کرد: هدف ما سقوط نکردن است و البته مي‌خواهيم بازي‌هاي زيبا توام با نتيجه ارائه کنيم. به دنبال رفتارهاي غير ورزشي و غير ارزشي نيستيم و مي‌خواهيم فوتبالي پاک، تميز و خوب به نمايش بگذاريم. بودجه باشگاه فجر براي سقوط نکردن است اما بازيکنان ما انتظار بالايي از خودشان دارند.

سرمربي فجر در مورد اينکه نفت آبادان در دو هفته قبل يک امتياز گرفته، گفت: خيلي از تيم‌ها بهتر از نفت بوده‌اند و هنوز امتيازي نگرفته‌اند. فوتبال را اينگونه نمي‌توان مقايسه کرد. استقلال و پرسپوليس هم به اندازه هزينه‌اي که کرده‌اند نتيجه نگرفته‌اند.

ياوري در مورد احتمال برگزاري جام حذفي، اظهار داشت: از ابتدا گفتم بايد جام حذفي برگزار شود. کشور ما 75 ميليون نفر جمعيت دارد که 35 درصد آن جوان هستند. حذف جام حذفي به ضرر فوتبال، جوانان و فرهنگ جامعه است. آيا اين جمعيت بايد فقط شاهد برگزاري يک ليگ برتر باشد؟ از مسئولان فدراسيون و سازمان ليگ مي‌خواهم حتما جام حذفي برگزار شود و به هيچ عنوان به فکر حذفش نباشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:محمود ياوري,پرسپوليس و استقلال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    پرسپوليس و استقلال به اندازه هزينه‌‌شان نتيجه نگرفته‌اند

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)