از آمدن مجيدي به داماش استقبال مي کنم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

از آمدن مجيدي به داماش استقبال مي کنم

رضا مهدوي در دو بازي اخير داماش يکي از بهترين مهرهاي اين تيم در ميانه ميدان بوده است. اکنون که تيم داماش به مالک جديد خود واگذار گرديده بايد در اولين بازي خود در مقابل تيم پيکان قزوين قرار بگيرد تيمي که مربي آن عبدالله ويسي است.داماش با برد در اين بازي مي تواند جايگاه خود را در ميانه جدول مستحکم تر نمايد. با ورود مالک جديد بايد منتظر اتفاقات جديدي در اين تيم باشيم تا با تکيه بر بازيکنان بومي اين تيم بتواند به نتايج خوبي دست يابد.
با توجه به مصاحبه آقاي هرندي که گفتن به بازيکي مثل مجيدي نياز دارند نظرتودرباره حضور فرهاد مجيدي چي هست؟

من فکر مي کنم تيم ما به يک فروارد خوب احتياج دارد.فورواردي که بتونه ضربه هاي آخر روبزنه و کار رو تمام کند. من از حضور فرهاد مجيدي در داماش استقبال مي کنم البته اگر خود آقاي مجيدي بخواهد که به داماش بيايد. وقتي که يک چنين بازيکني بهترين باز ها رو در استقلال انجا داده و بخواهد وارد تيم شود چرا استقبال نکنيم؟!
نظرتان درباره خريدار جديد باشگاه داماش چيست؟
مالک جديد با اين خريد هم هواداران رشتي ها و هم بازيکنان و مسولان تيم رو از يک گرفتاري بزرگ نجات داد و خيلي از بازيکنا و اعضاي باشگاه چندين ماه بود که حقوق دريافت نکرده بودند. به هرصورت همگي خوشحال اند از اين اتفاق خوبي که براي فوتبال رشت افتاده است.
داماش نسبت به سال گذشته در کدام پست ها تغييرات اساسي داشته است؟
در اين فصل دوتا از بازيکناي خوبمون يعني ابوذر رحيمي و محمد غلامي رو از دست داديم. باشگاه با توجه به بضاعت خودش اقدام به خريد بازيکن کرده است. رسول بروشي هافبک چپ هست اما امسال بخاطر نداشتن مهره به ناچار از اون در دفاع چپ استفاده کرديم. امين متوسل زاده هم روزاي خوبي رو توي پاس داشت اما به هر حال بايد خودش رو توي داماش نشون بده.
آيا شما توي اين فصل اميدوار به کسب سهميه آسيايي هستيد و فکر مي کنيد در چه رتبه اي در جدول قرار بگيريد؟
توي اين فصل با توجه به بضاعتي که داريم اگه به کسب سهميه آسيايي فکر نکنيم بهتر است. بهتره که در فصل آينده با تمام قوا به فکر کسب سهميه آسياي باشيم. اگر در اين فصل در ميانه جدول قرار بگيريم شاهکار کرده ايم.
نسبت به تيم بازيکنان تيم پيکان چه شناختي داريد وبازي روچطور مي بينيد ؟!
تيم پيکان هنوز هم يک تيم ناشناخته است و به علت اينکه اين تيم تازه از ليگ يک به ليگ برتر آمده شناخت کلي از بازيکنان اين تيم وجود ندارد بخصوص که آقاي ويسي از جوانان استفاده مي کند. تيم هاي عبدالله ويسي با تکيه بر استفاده از جوانان هميشه شگفتي ساز بودند و تونستن نتايج خوبي را در ليگ کسب کنند و از همه لحاظ يک تيم منسجم هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:فرهاد مجيدي,رضا مهدوي,داماش ,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    از آمدن مجيدي به داماش استقبال مي کنم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)