زمزمه هاي حضور مجيدي تا تشويق اولادي در تمرين داماش خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

زمزمه هاي حضور مجيدي تا تشويق اولادي در تمرين داماش

تمرينات تيم داماش گيلان از ساعت 21 در ورزشگاه عضدي پيگيري شد تيم داماش گيلان خود را براي برگزاري با با تيم پيکان تهران آماده مي کند. دز اين تمرين که با حضور100 نفر از هواداران برگزار شد.
پس از انجام گرم کردن و انجام حرکات کششي بازيکنان شروع تمرينات با توپ کردن و که اين حرکات با مرور کار هاي تاکتيکي همراه بود . سپس بازيکنان به دو تيم قرمز و سفيد تقسيم شدند و با انجام بازي دستگرمي پرداختند.. در اين بازي دستگرمي تيم سفيد توانستند با نتيجه 2 بر 1 تيم قرمز را شکست دهند براي تيم سفيد امين متوسل زاده و هادي محمدي گل زني کردند و براي تيم قرمز هم ابوالفضل حاجي زاده زننده گل بود. از نکات جالب تمرين حضور دو دروازبان در هر نيمه براي دو تيم بود.

يکي از نکاتي که اين چند روزه در تمرينات بسياري از تيم ها شنيده مي شود خبر از حضور فرهاد مجيدي در آن تيم ها است پس از حضور مالک جديد و مصاحبه سرمربي داماش مبني بر نياز داشتن به فرهاد مجيدي حضور وي در داماش يکي از بحث هاي اساسي در بين تماشاگران بود.
تيم داماش در بازي با پيکان محمد آبشک و سعيد مرتضوي را به علت مصدوم در اختيار ندارد به گفته پزشکان محمد آبشک احتمالا تا نيم فصل قادر به همراهي تيم داماش نخواهد بود اما سعيد مرضوي از هفته بعد به تيم ملحق خواهد شد.
اتفاقات ويژه:
در تمرين امروز مسعود زارعي و محسن الياسي حضور نداشتند به گفته مسولان اين دوبازيکن به خواست خودشان از تيم جدا شده اند و داماش مي تواند به جاي اين دو بازيکن نسبت به خريد بازيکن جديد اقدام نمايد.
هواداران با خواندن شعارهايي از ملحق نشدن اولادي به تيم داماش ابراز شادماني کردن و به کنايه شعارهايي را سر دادند. در پايان تمرينات و هنگام خروج بازيکنان يکي از هواداران قصد در ايجاد مزاحمت براي حسين ابراهيمي را داشت که اين ماجرا ختم به خير گرديد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 9 مرداد 1391برچسب:تمرينات تيم داماش گيلان,داماش گيلان,داماش,مجيدي,ورزشگاه عضدي,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    زمزمه هاي حضور مجيدي تا تشويق اولادي در تمرين داماش

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)