حضور مجيدي در سپاهان منتفي شد خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

حضور مجيدي در سپاهان منتفي شد

مسئولان باشگاه سپاهان بر خلاف اينکه تصور مي‌شود قصد دارند مهاجم جديدي را به تيم خود اضافه کنند و حتي بحث مذاکره اين باشگاه با فرهاد مجيدي هم مزيذ بر علت شد تا اين تصور رنگ واقعي تري به خود گيرد، به دنبال بازيکن در پست دفاع وسط و هافبک هستند.

البته کرانچار فعلا بازيکن خاصي را به باشگاه معرفي نکرده و قصد دارد پس از سپري شدن يکي دو هفته ديگر به باشگاه اعلام نياز کند.

مسئولان اين باشگاه همچنين با توجه به اينکه پرونده شکايت از باشگاه النصر اماران و باشگاه برزيلي بابت قرارداد بستن با برونو سزار مهاجم برزيلي در فيفا زمان مي‌برد، تا مشخص شدن اين وضعيت، نام بلکا مهاجم اهل آلبانيايي خود را در ليست آسيايي خود قراردادند تا از وي در مسابقات ليگ قهرمانان آسيا استفاده کنند. سپاهان به دليل پر بودن ليستش فعلا نمي‌تواند از اين مهاجم در مسابقات ليگ برتر استفاده کند.

از سوي ديگر با توجه به اظهار نظر کرانچار سرمربي سپاهان در نشست خبري روز گذشته حضور فرهاد مجيدي در اين تيم کاملا منتفي شده است.

کرانچار روز گذشته در بخشي از صحبت‌هاي خود که در سايت باشگاه سپاهان نيز موجود است، در پاسخ به اين سؤال که آيا برنامه‌اي براي جذب فرهاد مجيدي داشتيد يا خير اظهار داشت: مجيدي بازيکن بزرگي است که در ايران و استقلال اسم و کيفيت بزرگي دارد اما کيفيت نهايي خود را آنجايي مي‌تواند نشان بدهد که قلبش حضور دارد و خودش هم گفته است که مي‌خواهد فقط براي استقلال بازي کند. ضمن اينکه آن زماني که ما مي‌توانستيم او را به خدمت بگيريم متاسفانه با توجه به شرايطي که ما داشتيم دير شد و جا دارد براي او آرزوي موفقيت کنم. البته اين را بايد بگويم که ما هيچ‌گاه مذاکرات جدي به طوري که 2 طرف پشت ميز بنشينند و با هم صحبت کنند نداشتيم.

پيش از اين هم رسول خوروش سرپرست تيم سپاهان در گفت و گو با فارس اعلام کرده بود که مذاکرات جدي با مجيدي نداشته‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:مسئولان باشگاه سپاهان,سپاهان,مجیدی,فرهاد مجیدی,مهاجم جدید,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    حضور مجيدي در سپاهان منتفي شد

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)