نگاهي به مسابقات هفته چهارم ليگ برتر فوتبال خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

نگاهي به مسابقات هفته چهارم ليگ برتر فوتبال

هفته چهارم ليگ برتر فوتبال که امشب (يکشنبه) با بازي پرسپوليس و صباي قم در ورزشگاه آزادي آغاز مي‌شود، فردا با 8 ديدار ديگر به پايان مي‌رسد.

نگاهي به مسابقات فردا شب مي‌اندازيم.

* سايپا - داماش گيلان؛ دومين خودروساز مقابل داماش

سايپا هفته گذشته برابر فولاد اولين باختش را تجربه کرد تا با 4 امتياز در رده دوازدهم جدول قرار بگيرد. حريف اين هفته نارنجي‌پوشان تيم متحول شده داماش است که پيکان را 5 بر 3 شکست داده و اکنون با دومين خودروساز ليگ مواجه مي‌شود. سايپا خيلي نمي‌تواند روي امتياز ميزباني و تماشاگرانش حساب کند و شايد داماش به اندازه سايپا در ورزشگاه انقلاب کرج تماشاگر داشته باشد. از نظر فني انتظار يک بازي زيبا از دو تيم مي‌رود زيرا هر دو براي برد به ميدان مي‌آيند.

* نفت آبادان - نفت تهران؛ دربي نفتي در برزيل!

اگر چه برخي آباداني‌ها معتقدند برزيل هم تکه‌اي از خاک آبادان است و اين شهر فوتباليست‌هاي تکنيکي فراواني دارد اما در ليگ دوازدهم نفت با يک امتياز در رده چهاردهم است و تيم هم خانواده آن يعني نفت تهران با 5 امتياز نهم است. بايد ديد نبرد برزيل ايران با نفت تهران چه نتيجه‌اي خواهد داشت و آيا کاستا مي‌تواند اولين برد اين فصل را به دست بياورد و تماشاگران دوآتشه آباداني را راضي به خانه‌هايشان بفرستد يا منصور ابراهيم‌زاده در گرماي آبادان براي مسئولان باشگاهش امتياز سوغاتي مي‌آورد.

* آلومينيوم هرمزگان - فولاد خوزستان؛ دربي جنوب

آلومينيوم تاکنون بردي در ليگ برتر نداشته و اکبر ميثاقيان مثل هميشه تيمش را براي نباختن به ميدان مي‌فرستد و نتيجه اين تفکر هم دو مساوي بوده است. اين بار حريف آلومينيوم، فولاد است که هفته گذشته اولين بردش را مقابل سايپا به دست آورد و حسين فرکي برخلاف ميثاقيان براي پيروزي بازي مي‌کند. دربي جنوب مي‌تواند ديدني باشد و حساسيت زيادي براي تماشاگران هرمزگان و اهواز خواهد داشت.

* ملوان انزلي - فجرسپاسي؛ نبرد براي صدرنشيني

دو تيم در اين فصل باختي نداشته‌اند. فجر با سه پيروزي متوالي صدرنشين ليگ است تيمي که البته مربي‌اش مي‌گويد هدفش سقوط نکردن است. ملوان در اين فصل هنوز در خانه بردي نداشته و مي‌خواهد اولين برد خود را در حضور تماشاگرانش به دست بياورد. نبرد اين دو تيم براي صدرنشيني است. فجر اگر بتواند چهارمين برد متوالي‌اش را به دست بياورد صدرنشين مي‌ماند. شاگردان باانگيزه ياوري بعيد است براي مساوي بازي کنند درست مثل ملوان، تيمي که برخلاف فصل گذشته مشکل مالي ندارد و بازيکنانش فقط و فقط به فوتبال فکر مي‌کنند.

* پيکان - گهر زاگرس؛ جدال 6 امتيازي در انتهاي جدول

گهر هفته گذشته با اشتباه کمک داور از رسيدن به اولين بردش مقابل پرسپوليس محروم شد و فردا بايد به مصاف يک تيم ديگر تهراني برود. قطعا برابر پيکان هم هواداران گهر حضور پرشماري در ورزشگاه خواهند داشت و اين تيم در تهران احساس غربت نخواهد کرد. بعيد است پيکان بتواند به اندازه گهر تماشاگر به ورزشگاه بياورد.

 

از نظر شرايط جدول دو تيم شرايط بدي دارند و با يک امتياز در قعر جدول هستند و به همين دليل است که تارتار سرمربي گهر مي‌گويد اين بازي 6 امتيازي است. ويسي اگر نتواند در اين بازي خانگي پيروز شود جايگاهش در پيکان به خطر مي‌افتد. اين دو تيم يک امتيازي براي فرار از انتهاي جدول تلاش مي‌کنند و هر دو برد مي‌خواهند. مساوي به درد هيچ کدام نمي‌خورد.

*راه آهن - تراکتورسازي تبريز؛ مربي پرتغالي روي لبه تيغ؟

راه آهن هفته گذشته با اشتباه داوري سه امتياز را در اصفهان از دست داد و مقابل سپاهان متوقف شد اما در آن سوي ميدان تراکتورسازي با اشتباه مسلم داور به برد رسيد تا اين دو تيم در رده‌هاي هفتم و هشتم جدول قرار بگيرند. علي دايي مقابل يک مربي پرتغالي قرار مي‌گيرد که هفته گذشته مسئولان باشگاه تراکتورسازي گفتند با او رودربايستي نداريم و اگر نتواند به تيم کمک کند عذرش را مي‌خواهيم. اين مسئله نشان دهنده آن است که جايگاه توني اوليويرا در تراکتورسازي محکم نيست. بنابراين اگر دايي تراکتورسازي را شکست دهد ممکن است اوليويرا يک قدم ديگر به در خروجي باشگاه تراکتورسازي نزديک شود. در اين بازي تراکتورسازي در عمل ميزبان است و راه آهن فقط اسم ميزباني را يدک مي‌کشد.

*ذوب آهن - سپاهان؛ دربي نصف جهاني‌ها

دربي اصفهان اين بار حال و هوايي متفاوت دارد. ذوب آهن بدون برد و امتياز در انتهاي جدول است ولي سپاهان همچنان در قد و قواره يک مدعي ظاهر شده است. با اين حال در دربي‌ها تيمي که بهتر است لزوما برنده است به ويژه اينکه ذوب آهن ديگر چيزي براي از دست دادن ندارد و کربکندي و شاگردانش به دنبال اولين برد در ليگ هستند. اتفاقي که اگر رخ دهد باعث خوشحالي ديگر تيم‌هاي مدعي مثل استقلال و پرسپوليس مي‌شود. در اين دربي چند بازيکن هم جابه جا شده‌اند فرشيد طالبي و محمد باقر صادقي مدافع و دروازه‌بان فصل گذشته ذوب آهن در اين فصل براي سپاهان بازي مي‌کنند. در صورت پيروزي سپاهان،‌ تيره روز‌ي‌هاي همشهري‌اش بيشتر شود.

* مس کرمان - استقلال؛ کهکشان آبي در کوير پر حاشيه

مس کرمان دومين تيم بدون امتياز ليگ برتر است. اين تيم که بازيکنان خوبي جذب کرده هنوز نتوانسته امتيازي دشت کند. ضمن اينکه حاشيه‌ها در اين باشگاه کرماني بيداد مي‌کند و هر روز خبري از درگيري ليدرها با بازيکنان منتشر مي‌شود. حتي در محافل غير رسمي عنوان شده که ديدار با استقلال آخرين شانس قاسمپور است و اگر نتواند در اين بازي پيروز شود کنار گذاشته مي‌شود، اگر چه مسئولان مس اين موضوع را تاييد نکرده‌اند و قاسمپور هم مي‌گويد اولتيماتومي به او داده نشده است. با اين حال در کرمان از پرويز مظلومي، مجيد جلالي و لوکا بوناچيچ به عنوان گزينه‌هاي جانشيني قاسمپور اسم برده مي‌شود. بايد ديد امير قلعه‌نويي با پيروزي برابر مس کمک بزرگي به بازگشت پرويز مظلومي سرمربي فصل قبل استقلال به ليگ برتر مي‌کند يا نه؟ ستارگان کهکشاني آبي در کوير براي رسيدن به رتبه‌هاي بالاتر تلاش مي‌کنند ولي کار راحتي ندارند.

برنامه کامل هفته چهارم به شرح زير است:

يکشنبه 15/5/91- ساعت 22:30

پرسپوليس - صباي قم- ورزشگاه آزادي

دوشنبه 16/5/91- ساعت22

سايپا - داماش- ورزشگاه انقلاب کرج

نفت آبادان - نفت تهران- ورزشگاه تختي آبادان

آلومينيوم هرمزگان - فولاد خوزستان- ورزشگاه خليج فارس

ملوان - فجرسپاسي - ورزشگاه تختي انزلي

پيکان - گهر درود - ورزشگاه دستگردي تهران

راه آهن - تراکتورسازي- ورزشگاه تختي تهران

ذوب آهن - سپاهان- فولادشهر اصفهان

ساعت 22:30

مس کرمان - استقلال- ورزشگاه باهنر کرمان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: یک شنبه 15 مرداد 1391برچسب:هفته چهارم,ليگ برتر فوتبال,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    نگاهي به مسابقات هفته چهارم ليگ برتر فوتبال

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)