بازي با پيكان شش امتيازي است خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

بازي با پيكان شش امتيازي است

مهدي تارتار درباره بازي تيمش برابر پيكان تهران از هفته چهارم ليگ برتر فوتبال عنوان كرد: اين بازي برايم حكم يك بازي شش امتيازي را دارد و براي هر دو تيم از ارزش بالايي برخوردار خواهد بود. با توجه به شرايط جدول و اين‌كه هر دو تيم در انتهاي جدول قرار دارند به دنبال پيروزي خواهند بود و هر تيمي كه امتياز بگيرد تا حدودي وضعيتش در جدول بهتر خواهد شد.

وي همچنين گفت: براي بازي دوشنبه (فردا) نيكبخت واحدي به دليل مصدوميت جزئي حضور نخواهد داشت. دفاع چپ‌مان هم محروم است ولي بقيه بازيكنان در شرايط خوبي به سر مي‌برند.

وي ادامه داد: پيكان تيمي يك دستي با مربيگري ويسي است كه از مربيان جسور و شجاع فوتبال ايران به حساب مي‌آيد. همچنين بازي آنها را با همكاران‌مان آناليز كرده و بر روي نقاط ضعف و قوتشان كار كرده‌ايم. مطمئنا بازي زيبايي مي‌شود.

سرمربي گهر درود در پاسخ به اين پرسش كه آيا نيكبخت واحدي به دليل منشوري بودن بازي نمي‌كند، گفت: كارت بازي نيكبخت صادر شده و مطمئنا براي صادر شدن كارت بازي تمام مراحل طي مي‌شود. يكي دو روز است كه در رسانه‌ها مي‌شنوم كه نيكخبت منشوري است اما، بعيد مي‌دانم كه اين موضوع صحت داشته باشد.

تارتار همچنين درباره مشكلات مالي گهر و اين‌كه بازيكنانش هنوز يك ريال هم دريافت نداشته‌اند، عنوان كرد: آنها بازيكنان باشرفي هستند كه بدون هيچ دريافتي‌ بازي و تمرين مي‌كنند. جا دارد از آنها تشكر كنم. اميدوارم مسئولين نيز به فكر تيم باشند. به هر حال ليگ برتر هزينه دارد. از آنها تشكر مي‌كنم كه مالكيت گهر درود را پذيرفتند اما بايد به اين مشكل رسيدگي شود و امكانات لازم براي اردوها و تمرينات مهيا باشد.

وي همچنين درباره مشكلاتي كه هواداران گهر روي سكوها به وجود مي‌آورند، گفت: به فكر اين موضوع هستيم و با مسئولين درود هم صحبت شده كه فرهنگسازي شود. به هر حال تماشاگران مقداري بي‌تقصيرند و داوري ظلم زيادي در حق‌مان كرده است. هوادارن هم تحت تاثير قرار مي‌گيرند. از طرفي هواداراني احساسي داريم كه از راه دوري به تهران مي‌آيند و مي‌دانم حتي بعضي از آنها پول خريد يك ساندويج را هم ندارند و گرسنه به شهرشان برمي‌گردند. در امر داوري بايد دقت بيشتري شود تا هواداراني كه به ورزشگاه مي‌آيند، احساساتي نشوند.

تارتار در ادامه درباره درخواست پيكان از سازمان ليگ برتر مبني بر انتخاب داوري مناسب براي بازي با گهر تصريح كرد: اين حق را به پيكان مي‌دهم كه خواستار داوري مناسب براي اين بازي باشد. به هر حال آنها هم با توجه به اتفاقاتي كه افتاده متوجه شده و مي‌ترسند، براي آنها هم ناداوري به وجود آيد. به هر حال به انتخاب فغاني در اين بازي باعث خوشحالي هر دو تيم شد. او بهترين داور فصل گذشته است.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






khabarfarsi

امیرحسین زینلی

khabarfarsi

http://khabarfarsi.loxblog.com

خبر(همه چیز از همه جا)

بازي با پيكان شش امتيازي است

خبر(همه چیز از همه جا)

ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

خبر(همه چیز از همه جا)