فقط بايد براي پرسپوليس دعا کنيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

فقط بايد براي پرسپوليس دعا کنيم

رضا شاهرودي در گفت و گو با فارس درباره شکست ديگر پرسپوليس در ورزشگاه آزادي اين‌بار مقابل صباي قم اظهار داشت:جز اينکه تاسف بخوريم کار ديگري نمي‌توان کرد. اول از همه به تيم صباي قم تبريک مي‌گويم که با يکسري بازيکن جوان و با انگيزه بازي خوبي انجام داد. تيم پرسپوليس هم بايد در نقل و انتقالات به جاي گرفتن بازيکنان ميلياردي بدون انگيزه بازيکناني مثل حسين ماهيني را به خدمت مي‌گرفت.

وي افزود: ژوزه هم نتوانسته ترکيب اصلي تيم را بشناسد و مسئله بعدي اين است که بازيکنان تيم اصلا هماهنگ نيستند. در گل‌هاي خورده پرسپوليس اگر دقت کنيد متوجه مي‌شويد که مدافعان به جلو مي‌روند و برنامه اي براي سازمان دفاعي تيم ندارند.

شاهرودي با اشاره به اختلافات بين پيشکسوتان پرسپوليس گفت: اين اتفاقات براي تيم خوب نيست و جز ايجاد حاشيه چيز ديگري ندارد. متاسفانه به جاي اينکه مشکلات مستطيل سبز را حل کنند هر بازي که تيم مي‌بازد يک نفر جديد را به کميته فني اضافه مي‌کنند. اين تصميم‌ها به پرسپوليس کمکي نمي کند.

بازيکن سال‌هاي گذشته پرسپوليس تصريح کرد: بايد به اين تيم زمان داد و حوصله داشت. فوتبال ما طوري شده که پول حرفه‌اي مي‌دهند اما بازيکن حرفه‌اي نداريم. بازيکنان هم بايد به خودشان بيايند. هر بازيکني نمي‌تواند در تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال بازي کنند. فقط بايد براي اين تيم دعا کنيم که از اين شرايط خارج شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:پرسپوليس,رضا شاهرودی,ورزشگاه آزادي,شکست پرسپولیس,صبای قم,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    فقط بايد براي پرسپوليس دعا کنيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)