دايي : از بي تجربگي باختيم خبر(همه چیز از همه جا)
.:: Your Adversing Here ::.
? ?

دايي : از بي تجربگي باختيم

علي دايي در کنفرانس مطبوعاتي پس از شکست يک بر صفر تيمش برابر تراکتورسازي گفت: ابتدا روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و کسب دومين مدال طلا کاروان المپيک را توسط نوروزي به خانواده او و تمام مردم ايران تبريک مي‌گويم.

وي در مورد مسابقه با تراکتورسازي عنوان کرد: دو تيم فوتبال خوب و جانداري را ارائه کردند. ما از بي‌تجربگي بازيکنان ضربه خورديم. در نيمه اول مي‌توانستيم کار را تمام کنيم اما متأسفانه قدر موقعيت‌ها را ندانستيم. به بازيکنان تيمم نقاط قوت و ضعف تراکتور را گوشزد کرده و گفته بودم آنها روي ضربات ايستگاهي خوب عمل کنند و بي‌مورد خطا نکنند. متأسفانه روي يک ضربه کاشته گل خورديم. دروازه‌بان ما هم جاي‌گيري خوبي در آن صحنه نداشت. بچه‌ها زحمت کشيدند و براي کسب 3 امتياز آمده بوديم اما قسمت نبود به پيروزي برسيم.

دايي در پاسخ به اين سؤال که فرشيد کريمي اعلام کرده بود دروازه شمالي ورزشگاه نور کمي دارد و آيا اين مسئله را شما قبول داريد گفت: اين جزء حوادث فوتبال است. در بازي با نفت تهران هم نور استاديوم کافي نبود و اينجا هم نور زمين خوب نبود. البته نمي‌توانيم بهانه بياوريم. ما در روزي که مي‌توانستيم برنده باشيم بازي را واگذار کرديم و به تيم تراکتورسازي تبريک مي‌گويم.

سرمربي راه‌آهن تاکيد کرد: فکر مي‌کنم در بيرون از خانه هر کسي به جز پرسپوليس و استقلال به مصاف تراکتورسازي برود هواداران اين تيم بيشتر مي‌شود. اين شرايط نعمتي است براي تراکتوري‌ها و آنها در هيچ جاي ايران تنها نيستند. هواداران از دقيقه يک تا 90 تيمشان را تشويق کردند.

 

دايي ادامه داد: متأسفانه به چيزي که لايق آن بوديم نرسيديم. فوتبال استفاده کردن از موقعيت‌ها است و مطمئنا اگر شما از موقعيت‌ها استفاده نکنيد گل مي‌خوريد. تيم ما تجربه کمي دارد. راه سختي در پيش داريم البته به هيچ عنوان بازيکنان خودم را سرزنش نمي‌کنم و از اين فرصت 10 روزه‌اي که در پيش داريم استفاده مي‌کنيم تا به شرايط بهتري برسيم.

دايي در پاسخ به اين سؤال که به نظر مي‌رسد بازيکنان تيمش هنوز به خودباوري نرسيده‌اند، اظهار داشت: با صحبت شما موافق هستم، ما اين مشکل را داريم. 4 بازي انجام داده‌ايم و با توجه به تمام مسائل خوب کار کرده‌ايم. در همين بازي هم مي‌توانستيم بازنده نباشيم و روي کم تجربگي و عدم خودباوري بازنده شديم. بايد بيشتر از اينها روي بازيکنان تيممان کار کنيم. تمام مسائل ما حل مي‌شود و بچه‌ها هم به خودباوري مي‌رسند.

وي در مورد اينکه ممکن است هفته پنجم ليگ برتر لغو شود گفت: کاري به اين مسائل ندارم. هرچقدر تعطيلات بيشتر شود به نفع تيم ما است و مي‌توانيم بيشتر تمرين کنيم. اگر تيمم هم آماده بود نمي‌توانستم اعتراض کنم چرا که تيم ملي در درجه اول قرار دارد. تمام باشگاه‌ها کار مي‌کنند که تيم ملي بتواند نتيجه خوبي بگيرد. اگر خوب کار کنيم و تيم ملي نتيجه نگيرد هيچ فايده‌اي ندارد.

دايي درباره برگزاري بازي در ورزشگاه تختي گفت: نمي‌خواهم وارد جزئيات شوم. شما ببينيد وقتي خودمان زمين داريم بايد زمين تختي را اجاره کنيم و در اينجا بازي را انجام دهيم. ديگر بايد تا آخر موضوع را خودتان بخوانيد. واقعا خنده‌دار است، کنترل کردن اين جمعيت در زمين راه‌آهن چه مشکلي دارد؟ هر کسي و هر يگان دولتي به نفع منافع خودش کار مي‌کند و هيچکس به فکر فوتبال نيست.

 

وي خاطرنشان کرد: چه امکاناتي در فوتبال داريم؟ کدام تيم حرفه‌اي است؟ تعداد تيم‌هاي حرفه‌اي در فوتبال ما به انگشتان يک دست هم نمي‌رسد حالا ما هر چه حرف بزنيم تلاش بيهوده کرده‌ايم و گوش کسي بدهکار نيست. اگر هم گوش کسي بدهکار باشد قدرتي ندارد که بخواهد کاري را انجام بدهد. وقتي مي‌گويند امنيت را نمي‌توانيم تأمين کنيم فدراسيون ديگر چه مي‌گويد؛ فدراسيوني که قدرت ندارد خودش کار کند و تصميم بگيرد. ديگر ما چه چيزي مي‌‌توانيم بگوييم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • نويسندگان : امیرحسین زینلی
  • تاريخ: سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:دايي,علی دایی,سرمربی راه آهن,راه آهن و تراکتورسازی,باخت,روز خبرنگار,خبرنگار,بی تجربه گی,

  • khabarfarsi

    امیرحسین زینلی

    khabarfarsi

    http://khabarfarsi.loxblog.com

    خبر(همه چیز از همه جا)

    دايي : از بي تجربگي باختيم

    خبر(همه چیز از همه جا)

    ایمیل:amir_rko1995@ymail.com خــــــــبـــــــــر(هـــــمــــــه چــــیـــــز از هــــمـــــه جــــــا)

    خبر(همه چیز از همه جا)